Only me Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Oke, mooi zo, dan zit de savegame onderaan het bericht. zou iemand hem dan voor me willen halen en dan weer terugplaatsen?? Het gaat om de missie stowaway. graag halen zonder cheats, en er liever geen rar bestand van maken. vast bedankt GTASAsf2.b
Svenie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Missie gehaald: Stowaway Beloning:$20.000 Overig: Geen Cheats of Mods gebruikt Volgende missie: Black Project Savegame: Edit: Kleine update. Bewerkt: 4 juni 2008 door Svenie
Only me Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) oke, thx man kheb hem er nu tussenstaan, alleen is 't 'n php bestand, en de rest zijn allemaal B bestanden. hij past dus niet bij de savegames. wat moet ik doen om het bestand hetzelfde te maken als de savegames?? Bewerkt: 4 juni 2008 door Only me
Only me Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 onee, 't is me al gelukt vet man:) kan ik eindelijk weer verder!!!!!!!! thx
Recommended Posts