Jump to content

hoe dieren kopen


wesley1995

Recommended Posts

Er zijn volgens mij wilde konijnen op die kleine grasveldjes helemaal onderaan op de map.

Daar zie je ze soms wel eens lopen.

Maar dit is volgens mij alleen vroeg in de ochtend en zonder regen.

Of je er op kan schieten weet ik niet. het kan vast wel maar ik weet niet of er dan ook echt wat gebeurd.

Haha wil ik wel eens zien :schater:

Kan je een snapmap maken?

Is goed maar ik weet niet precies hoe die snapmap werkt en hoe je die map hier in het topic krijgt. :7

Kan iemand ff uitleggen?

Oja je moet er wel met een sniper op schieten want anders zitten ze te ver weg en als je te dicht bij komt gaan ze er vandoor.

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt helaas geen dieren kopen in GTA IV. Dit zou natuurlijk een erge afkraking zijn voor de 'Dieren Liefhebbers'. Duiven, ja dat gaat nog';) Maar dat er echt honden in GTA IV komen, en dat je ze dan zomaar kan dood schieten? Nee, dat moch niet. Van wie weet ik zo niet meer, maar het was de Dierenbescherming ( Hoewel me dat sterk lijkt ) of nog iets anders. Trouwens zo krijgen mensen ook een slechtere invloed op dieren..

DSgregor :cya:

Dat trekt rockstar zich zeker niet aan in bully zaten er wel honden dieje aanviele en kon schoppen.

Dat het niet in liberty city zit zal dus wel niet voor 'Dieren Liefhebbers' zijn je kan tog ook die duiven doodschieten!

Op duiven schieten is in Nederland legaal hoor. Jagen op duiven, vazanten en herten. ( Dit doet mijn oom ook. ). Als ze het dan maar bij deze drie dieren laten en geen andere dieren in GTA zetten. Ik zou dat dan ook niet leuk vinden. Dat je bijvoorbeeld in een missie een hond moet doodschieten...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...