Jump to content

brady games guide


Fa_

Recommended Posts

hey ik vroeg me af waar je het boek/guide brady games kan kopen. en dan bedoel ik welke winkels. De reden waarom is omdat ik de 100% wil halen maar het zoeken naar 200 duiven gaat niet echt goed aangezien ik er nu nog 176 moet.

alvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Doe geen moeite joh, hier staan alle plaatsen van de Flying Rats/Duiven. Deze komen van WikiGTA.nl, en het is ook nog helemaal gratis ;)

@Pennywise The Clown : Ik was lekker sneller :puh: Whaha, ik weet gewoon dat jij ook zo'n link wilt geven van WikiGTA, waar alle Flying Rats opstaan :puh: :P

Succes;)

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat bedoelde ik ongeveer maar eigenlijk zou ik een (game)winkel willen weten zoals e-plaza ofzoiets. Maar tog bedankt voor je reactie. :D

ik zie de bart smith daar ga ik het morgen dan ff proberen thnx, die map van wikigta vindt ik zelf een beetje onduidelijk.

Bewerkt: door Fa_
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat bedoelde ik ongeveer maar eigenlijk zou ik een (game)winkel willen weten zoals e-plaza ofzoiets. Maar tog bedankt voor je reactie. :D
Bij de Free Record Shop, ( Tenminste in mijn buurt ) daar verkopen ze zo'n Strategy Guide, dit kost je dan wel €20,- ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik gewoon sites als GamesRadar.com gebruiken of andere sites met bruikbare informatie over de locaties van duiven, jumps, etc. Zo'n strategy guide kost €20,- en het meeste was erin staat, gebruik je toch niet. Bij onder andere de Free Record shop een GTA IV strategy guide te koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Game Mania was 16-17 euro...

en die guides zijn wel handig, ook al klopt de info niet echt... zoals de tijden van hoe laat Little Jacob komt klopt niet...

is een uur (of twee) verschil...

Link to comment
Delen op andere websites

Doe geen moeite joh, hier staan alle plaatsen van de Flying Rats/Duiven. Deze komen van WikiGTA.nl, en het is ook nog helemaal gratis ;)

@Pennywise The Clown : Ik was lekker sneller :puh: Whaha, ik weet gewoon dat jij ook zo'n link wilt geven van WikiGTA, waar alle Flying Rats opstaan :puh: :P

Succes;)

DSgregor :cya:

Penny heeft hier nog niets eens gereageerd?

Bij gamekings kun je ook het Crown boekje winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb hem vanmiddag gehaald bij de bart smith ze hadden er wel een stapel liggen. Hij was voor 14,95 me te nemen _O_. Wel goede informatie staat erin bij de flying rats bijvoorbeeld met een foto en ook hetzelfde bij de stunt jump.

Bedankt voor jullie reacties :tu:

Bewerkt: door Fa_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...