.Phobia Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp: magic! Soort design: Signature Size design: 350 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: geen opmerking veel succes Bewerkt: 4 juni 2008 door aartdognau
.Phobia Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ok, ik begin nu, dus ik ben over een half uurtje ofzo klaar
KJF Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Vote: Twankala De sig van aartdognau is te druk en vrij onduidelijk, ik moest goed kijken voor ik de render zag. De effecten in de sig. van Twankala vind ik ook veel mooier.
Jay; Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 (bewerkt) Twankala Een erg mooie signature. Je hebt bewust gekozen voor kleine maten maar de maten zijn ook weer niet te klein. Je hebt het makkelijk opgevuld en als ik naar de signature kijk raak ik niet snel verveeld. Daarmee wil ik zeggen dat je voldoende effecten hebt toegevoegd en de render goed is ingeblend. De kleur vind ik mooi maar ik ben erg benieuwd hoe het er in een andere kleur uitziet, misschien dat je dat een keertje in de showroom wilt posten. Voor de rest is het jammer dat je geen tekst hebt. Er is niet erg veel ruimte maar je had misschien toch wat kunnen creëren in een hoek. Ook heb je een simpele border die het goed doet al kan het natuurlijk altijd beter. Probeer eens een 3 pixel border met dezelfde kleuren die je ook in je signature gebruikt. Dat ziet er meer spectaculair uit maar deze border doet het ook prima. Verder heb ik er niks op aan te merken, mooi werk. aartdognau Over deze signature ben ik wat minder enthousiast. Je hebt aardig je best gedaan om de sig op te vullen maar misschien wel iets té veel. Ik merk ook in andere sigs van je dat je te druk bezig bent. Kijk eens naar de signature van je tegenstander. Simpele achtergrond, wat donkere plekjes, effecten erover heen en een render. Dat is in feite alles wat je nodig hebt om een signature een succes te laten lijken, de overbodige gebrush en die effecten van jouw zijn echt niet nodig, geloof me. Ook had je hem niet zoveel naar onder uit moeten rekken. Neem een kleiner plaatje en ga vooral rustig te werk, dat scheelt werk en je hebt nog is een mooier resultaat. Maar ook een render kan ik in jouw signature niet echt herkennen terwijl ik het altijd prachtig vind als een render centraal staat. Kijk naar de sig van Twankala om maar is een voorbeeld te nemen. Deze heeft de render mooi groot in het midden met wat effecten ernaast die niet gelijk de hele signature overnemen. Toen ik ernaar keek was het eerste wat mijn aandacht trok de render. Stem Twankala. Bewerkt: 13 juni 2008 door Jay;
Bossinkje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Twankala: Een erg mooie sig! Je hebt erg goede kleuren gebruikt,en de effecten zijn ook erg mooi.Je hebt een mooie render uitgekozen,en hem ook perfect geplaatst.Alleen had er van mij nog een tekstje bij gekund. 9/10 Aartdognau: Deze sig is ook best nog wel mooi.Alleen vind ik hem erg druk.De achtergrond is erg druk,en ik kon de render pas zien na de tweede keer kijken. Dus de volgende keer kijken of het goed bij elkaar past,want dit is zo niet erg mooi. De tekst vind ik ook een beetje onduidelijk,je kan hem niet zo goed lezen. 7.5/10 Mijn stem: Twankala
Robin B Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ik stem op Twankala.Die van aartdognau is een rommeltje.Ik vind die niks.Twankale heeft een mooie actie sig.
raymono Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Ja gelijk het is veel te druk in die sign van Aartdognau. Stem: Twankala. sorry Aartdognau.
.Phobia Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 ik zag het al aankomen je moet het ook maar weten als je tegen de grote jongens battled XD poor me
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Stem: Twankala Twankala: Een mooie signature. Je hebt de kleur in je hele sig gebruikt. Dat staat mooi en de render zit er ook goed in. De Stroke maakt hem helemaal af. Alleen mis ik wel je naam. Rate: 9/10 Aartdognau: Deze sig is een beetje te druk. Je hebt verschillende kleuren gebruikt, Dat staat niet echt zo heel mooi. Ik moest eerst zoeken voordat ik je render kon zien. Je lettertype past er goed bij, alleen moest je de Outerglow even uitzetten . Rate: 7/10
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Battle afgelopen, winnaar Twankala +1 punt! Helaas verliezer aartdognau, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts