Jump to content

Kan de volgende missie niet vinden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net de missie Takin' Out the White-Trash gedaan maar Divorce die wil maar niet komen. Voor de rest heb ik alles gedaan behalve boomshine blowout. Moet je die eerst doen voordat je verder kan?

Geplaatst: (bewerkt)

Om de missie D.I.V.O.R.C.E. te doen moet je nog eerst de 2 missies van phill cassidy doen. Boomshine blowout, Truck stop.

Daarnaast moet je ook alle missies doen voor Marty J. Williams. die missies beginnen voor Marty J. Williams bij Shakedown. En zijn laatste missie is Got Protection.

Als je dan nog na Got protection, Marked Men doet dan krijg je de missie D.I.V.O.R.C.E. van Louise Cassidy-Williams.

En om alles nog eens goed na te kijken kan je op de links drukken die ik erin heb gedaan. En om te zien waarneer je welke missie vrijspeeld om te doen dan kan ik je verwijzen naar Missieoverzicht GTA: Vice City Stories. Op WikiGTA..

:cya: Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

Als je echt veel moeite hebt met Boomshine Blowout raad ik je aan om deze topics eens goed door te lezen, daar vind je namelijk erg veel goede tips. Daarnaast is het ook nog mogelijk om een savegame aanvraag te doen als het je echt niet lukt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ik dacht dat het aan me spel lag maar is gelukkig gelukt om boomshine te halen dus ik kan weer verder. :tu:

En kan je ook savegame aanvragen voor playstion 2?

Bewerkt: door Davina020
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Sorry maar nee dat is onmogelijk. Maar voor de psp is dat wel mogelijk.

Kleine bump

Lol voor de ps2 kan je het wel doen hoor, Je hebt Armax & Usb-Stick nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...