Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 ik vind het wel lol dat de missie Undertaker heet, dit is een verwijzing naar amerikaans pro wrestler The Undertaker: spijtig is die ontslagen Ok, we gaan een beetje offtopic hier... Maar ik ben een worstelfan, dus ik moet wel even reageren. Even een vraagje, hoe kom je erbij dat de Undertaker ontslagen is? Welnee man! Dan denk jij zeker ook dat alles echt is, wat er in de ring gebeurt? Ik zal je uit die droom moeten helpen. Dit noemen ze nou een kayfabe. Een kayfabe is iets wat in de ring gebeurt of er buiten en het is niets meer dan een stukje show. Als Mr. Kennedy McMahon de ring in komt lopen en tegen de Undertaker roept: You're firrrrredddddddd!!!!!!!! dan gaat het om een kayfabe. De Undertaker wordt dan niet echt ontslagen maar neemt een tijd rust. Of het nou wegens een blessure of iets anders is, dat maakt niet uit. Ook kan het zijn dat de worstelaar in kwestie er gewoon mee wilt stoppen. Bij de Undertaker is dat niet zo, die neemt alleen rust op het moment. Hij worstelt dan ook al weer vanaf 1984. Die man wordt best oud al. Wordt een worstelaar nou echt ontslagen, dan gebeurt het achter de schermen zonder publiek. @The Hague Fan: Wat de Undertaker (wat inderdaad begrafenisandernemer betekend) met worstelen te maken heeft? Worstelen is show. Bij een show horen gimmicks oftewel typetjes. De gimmick van de Undertaker (Mark Lucas Callaway) is gebaseerd op begrafenisondernemers zoals die er vroeger in het wilde westen uitzagen. Alleen hebben ze van Mark een "evil" Undertaker gemaakt. Hij was de eerste in z'n soort terug in de tijd van z'n debuut op de Survivor Series show uit 1990. Heel grappig was om te zien hoe het publiek reageerde trouwens tijdens z'n debuut bij toen nog WWF (Nu is't WWE). De monden vielen open van verbazing. >>> Door Lantyz: Afgesplitst van "Lijkwagen Undertaker jatten"<<< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 leuk nog een worstel fan maar ik weet of je one night stand kent een van de ppv toen had hij een tlc match verliesde hij die match mocht hij nooit meer worstelen bij WWE dus ja een soort van ontslag Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dat weet ik. Maar hij komt weer terug over een tijdje, geloof me nou maar... Tenzij hij dood gaat of een acute ziekte krijgt ofzo uiteraard. Lees anders dit bericht maar even: http://www.411mania.com/wrestling/news/768...t,-McMahons.htm Je gaat hem terug zien! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 gelukkig als het zo blijft duren bij smackdown zijn mindgames zijn wel giere Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ja, precies... En ik had toch nog een kleine toevoeging. Sommige mensen realiseren zich soms niet hoeveel worstelaars van de WWE moeten reizen. Ze reizen de hele wereldbol af. Sommige worstelaars zien hun familie meer dan 3 jaar niet. Ik ben er zeker van dat de Undertaker z'n familie wel ziet. Alleen zoals ik al zei begint hij oud te worden en wordt dat constant reizen en al dat gedoe hem gewoon te veel. Hij heeft in het verleden meer van dit soort pauzes gehad in z'n carriere Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Tja, zolang HHH, HBK en de hardy's maar niet weggaan, undertaker zal nooit verdwijnen denk ik, alleen als hij real time dood gaat, maar verder vond ik em vroeger leuker op zijn motortje:P Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Tja, zolang HHH, HBK en de hardy's maar niet weggaan, undertaker zal nooit verdwijnen denk ik, alleen als hij real time dood gaat, maar verder vond ik em vroeger leuker op zijn motortje:P Ah... Dan kijk je nog niet zo lang neem ik aan. Want voordat hij op z'n Harley opkwam als American badass, had hij de gimmick die hij nu ook heeft. Die gimmick was in de loop van de jaren 90 veranderd in een soort duivels monster totdat hij verdween en even later als zichzelf op de motor binnen kwam rijden. Hij wilde laten zien wat voor een man achter die gimmick zat, maar dan natuurlijk wel als een echte badass. Nu is hij weer de deadman, de gimmick waarmee hij begon. Alleen de kleding is iets anders dan vroeger, maar het lijkt er wel heel erg op. EDIT: Toen hij verdween om terug te keren als American Badass, duurde dat een half jaar. Ook zo'n rust zoals nu. Bewerkt: 3 juni 2008 door Iscariah Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 weet ik wel maar ik bedoelde meer eerdere gimmick snappie? Reageren
skyline-blitz Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 leuk nog een worstel fan maar ik weet of je one night stand kent een van de ppv toen had hij een tlc match verliesde hij die match mocht hij nooit meer worstelen bij WWE dus ja een soort van ontslag Hij komt terug zo als altijd en geeft revenge op edge Rest in peace Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik zou nog eens 1keer de rock in actie willen zien if you smmmmeeeeelllllllllll what the rock is cooking Reageren
Iscariah Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik zou nog eens 1keer de rock in actie willen zien if you smmmmeeeeelllllllllll what the rock is cooking Who knows... Maar eigenlijk wil Dwayne Johnson dus The Rock niet meer zijn. En hij heeft het te druk met z'n film cariérre. Helaas zie je die waarschijnlijk niet meer in actie terug in de ring. Maar het is worstelen, waar vanalles kan gebeuren, dus who knows... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.