Jump to content

CNT


Devsio

Recommended Posts

De tv zender CNT staat dat mischien voor het vrouwelijke geslachts deel als je de klinker "u" weg haalt tussen C en N?

Nou, er staat geen "u", dus weg halen lijkt me moeilijk. Om slechte puzzelaars een plezier te doen, jij bedoelt het woordje Cunt[/font] (<< Extreem gevaarlijk woord, niet geschikt voor mensen onder de 18!). Het zou kunnen dat de verwijzing daar een beetje ter richting speelt. Natuurlijk is het zowieso een verwijzing naar de Tv zender CNN. Maar het zou dus erg reëel zijn als ze er inderdaad een onopvallende afkorting van hebben gemaakt, richting een soort van SMS-talig vrouwelijk geslacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Lol, vind Cunt toch wel een klein beetje ver gezocht.

Dat het op CNN moet lijken, dat denk ik meer.

Alloewel dit toch wel kan, ze hadden ook CND ofzo van kunnen maken.

Soms zie je toch ook dat mensen zonder de E,A,U,I en de O typen?

Dan krijg je ook CNT voor Cunt, dus zou wel kunnen.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten dat beide verwijzingen kloppen want dit past helemaal in het straatje van Rockstar. Kijk maar naar;

Juank Air en spreek dat uit volgens de Spaanse klank voor J; Huank Air of te wel wanker.

En El Burro, die zo heet omdat ie het doet zoals ezels (en dan wel met mannen, verder uitleggen zal ook niet nodig zijn voor de lezers boven de 18). Niet dat ik daarvan de IRL-tegenhanger weet.

Candy Suxxx is er nog een. Haar beroep laat ook niks aan de verbeelding over. Een verwijzing naar willekeurige, eh, dames met datzelfde beroep.

Brown streak, de spoorwegmaatschappij, is ook een puberale verwijzing naar een bruine streep in je onderbroek. Dat is een verwijzing naar de trein "Silver Streak" die tussen LA en Montclair rijdt.

Tw@ is een grapje omdat twat een scheldwoord is, en elk willekeurig internetcafe kan voorstellen.

De radio stations zijn veelal ook grappige verwijzingen naar bestaande zenders of genres.

En de kledingmerken zijn weer persiflages op bestaande merken en stijlen. Mijn favoriet; Victim "To die for".

Wie weet er nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten dat beide verwijzingen kloppen want dit past helemaal in het straatje van Rockstar. Kijk maar naar;

Juank Air en spreek dat uit volgens de Spaanse klank voor J; Huank Air of te wel wanker.

En El Burro, die zo heet omdat ie het doet zoals ezels (en dan wel met mannen, verder uitleggen zal ook niet nodig zijn voor de lezers boven de 18). Niet dat ik daarvan de IRL-tegenhanger weet.

Candy Suxxx is er nog een. Haar beroep laat ook niks aan de verbeelding over. Een verwijzing naar willekeurige, eh, dames met datzelfde beroep.

Brown streak, de spoorwegmaatschappij, is ook een puberale verwijzing naar een bruine streep in je onderbroek. Dat is een verwijzing naar de trein "Silver Streak" die tussen LA en Montclair rijdt.

Tw@ is een grapje omdat twat een scheldwoord is, en elk willekeurig internetcafe kan voorstellen.

De radio stations zijn veelal ook grappige verwijzingen naar bestaande zenders of genres.

En de kledingmerken zijn weer persiflages op bestaande merken en stijlen. Mijn favoriet; Victim "To die for".

Wie weet er nog meer?

Meeste van deze benaming staan al op Wikigta maar je hebt wel gelijk dit is gwn puur Rockster

maar toch goed voor de mensen die wat verder nadenken :puh:

chapeau voor deze vondst

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...