Jump to content

ik krijg geen nieuwe missie


pieterdp

Recommended Posts

Ik heb net de missie afgerond waarin ik drie bommen moet plaatsen bij de Haïtians, in opdracht van de Zuid-Amerikanen. Het laatste wat ik kreeg was een telefoontje van die dikkerd die me zei dat ik 'big cojones' heb. Daar ben ik hel blij om, maar ik krijg geen nieuwe opdrachten meer, en er zijn ook geen plekken meer waar ik opdrachten kan halen. For the information: ik heb ook het taxibedrijf opgekocht en de ijsjes/drugshandel.

Ben ik nu uitgespeeld? Of zie ik iets over het hoofd?

A little help please.

groetjes uit België.

Bewerkt: door pieterdp
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik nu uitgespeeld? Of zie ik iets over het hoofd?

Welkom op het forum!

Werp eens een blik op het missieoverzicht van WikiGTA, die je een structureel overzicht van het missieverloop in Vice City laat zien. Daar is te zien dat je nog niet klaar bent met de missies. Zo moeten bijvoorbeeld alle missies van minimaal vijf willekeurige bedrijven (+ Printworks) nog voltooid worden én staan ook de eindmissies nog open.

Als er geen locaties meer zijn waar je een missie kunt starten, dan is de kans groot dat je gebeld moet worden. Rij daarom eens een rondje of iets dergelijks en wacht tot je gebeld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

En, als je een bedrijf koopt, doe direct de missies. Dan heb je de investering van het kopen van het bedrijf direct gecompenseerd en je kunt meer geld uit het asset halen. Verder is mijn mening dat je de laatste missie van Robina beter even kunt laten liggen tot je alle andere missies gedaan hebt. Want na die missie zullen de Haitians je haten en ben je niet meer veilig in hun gebied, aan de andere kant: het leven zonder vijanden is ook wel erg saai (doe dit niet te veel want dan krijg je het resultaat van GTAIII aan het einde van de storyline: bijna elke gang wil je dood).

Bewerkt: door TommyGunz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...