Jump to content

mod installer


claud

Recommended Posts

hey ik moet een mod uninstaller hebben, of een mod installer met een uninstaller!

ik vond namelijk een flyable boeing mod! alleen is mijn mod al een soort shamal

HELP please

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp,wil je je mods vewijderen?Dan kan je VC natuurlijk ook opnieuw installeren,dan zijn je mods ook weg.

nee dat doe ik niet ik wil een andere modinstaller. maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!

edit: srry dubbel post

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!

edit: srry dubbel post

Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!

edit: srry dubbel post

Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen.

al gedaan hij vaart niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!

edit: srry dubbel post

Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen.

al gedaan hij vaart niet meer

Vice City opnieuw installeren lijkt mij de enige oplossing.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stop eerst wat meer aandacht in je hoofdpost, anders moet mensen het eerst helemaal gaan ontcijferen en de meeste nemen daar de moeite al niet voor. Oow ja en Google is je grootste vriend, dus google eerst even zelf voordat je weer een topic aanmaakt.

Mocht je dan niks vinden raad ik je aan Vice City opnieuw te installeren. Waar gaat die vage sig van je eigenlijk over? Hij ziet er namelijk best achterlijk uit. Gebruik dan gewoon Photoshop of Paintshop ipv Paint en als je een afbeelding opslaat in paint (in dit geval je sig) sla het dan niet op als jpeg, want zo te zien heb je dat nu gedaan maar gewoon als BMP of PNG ;)

EDIT: Mega lolz wie meld zich nou aan voor zo'n paint sig xD

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...