claud Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) hey ik moet een mod uninstaller hebben, of een mod installer met een uninstaller! ik vond namelijk een flyable boeing mod! alleen is mijn mod al een soort shamal HELP please Bewerkt: 5 juni 2008 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Dus als ik het goed begrijp,wil je je mods vewijderen?Dan kan je VC natuurlijk ook opnieuw installeren,dan zijn je mods ook weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Dus als ik het goed begrijp,wil je je mods vewijderen?Dan kan je VC natuurlijk ook opnieuw installeren,dan zijn je mods ook weg. nee dat doe ik niet ik wil een andere modinstaller. maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod! edit: srry dubbel post Bewerkt: 5 juni 2008 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!edit: srry dubbel post Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!edit: srry dubbel post Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen. al gedaan hij vaart niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 ik moet de orginele handling.cfg hebben van de seaplane want de skimmer kan niet meer opstijgen met de unlimited high mod!edit: srry dubbel post Als de skimmer niet meer op kan stijgen door de Unlimited High mod,zul je die mod moeten verwijderen. al gedaan hij vaart niet meer Vice City opnieuw installeren lijkt mij de enige oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Stop eerst wat meer aandacht in je hoofdpost, anders moet mensen het eerst helemaal gaan ontcijferen en de meeste nemen daar de moeite al niet voor. Oow ja en Google is je grootste vriend, dus google eerst even zelf voordat je weer een topic aanmaakt. Mocht je dan niks vinden raad ik je aan Vice City opnieuw te installeren. Waar gaat die vage sig van je eigenlijk over? Hij ziet er namelijk best achterlijk uit. Gebruik dan gewoon Photoshop of Paintshop ipv Paint en als je een afbeelding opslaat in paint (in dit geval je sig) sla het dan niet op als jpeg, want zo te zien heb je dat nu gedaan maar gewoon als BMP of PNG EDIT: Mega lolz wie meld zich nou aan voor zo'n paint sig xD Bewerkt: 6 juni 2008 door DB10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.