Jump to content

Talkshows


SUPERKoRT

Recommended Posts

t viel me in t begin al op, PLR, WKTT en die show van Lazlow vink maar n beetje kort kwa programma's...

wie valt dit nog meer op?

na een paar keer luisteren kom je gelijk weer op n bekend stukje, en je weet gelijk alweer wat r gezegt gaat worden...

Link to comment
Delen op andere websites

t viel me in t begin al op, PLR, WKTT en die show van Lazlow vink maar n beetje kort kwa programma's...

wie valt dit nog meer op?

na een paar keer luisteren kom je gelijk weer op n bekend stukje, en je weet gelijk alweer wat r gezegt gaat worden...

Volgens mij was er normaal maar 1 talkradio. Nu zijn het er 3. Tel ze bij elkaar op en je hebt weer 1 langdurige talkradio. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nooit naar talkshows. Waarom zou ik?

Ik luistert altijd naar muziek

Omdat er een heleboel humor verwerkt zit in de talkshows :D

Ik lig altijd in een deuk om die grappen... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal luister ik die WKTT en dacht het ook al wat kort te vinden.

Maar die PLR zal weleens voorbij zijn gekomen waarschijnlijk weet het niet meer, maar die ga ik volgende keer opzetten.

Zijn ook best veel radiostations deze keer. (en das wel mooi ook weer)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nooit naar talkshows. Waarom zou ik?

Ik luistert altijd naar muziek

Nou, luister maar eens naar talkshows, komen soms leuke dingen en grapjes tussendoor.

Ik was 2 dagen terug bij me oom, ging ik naar een comedyclub, maar daar hadden ze het over mensen met kanker, en als die komiek kanker zou krijgen, dat hij naar dat ziekenhuis kon lopen, en zeggen: 'Get that balt fucker of that machine, i paid for that and i want to use it now' ofzo iets.

Dit vond ik richting mensen met kanker of kennissen best hard, ik geloof best dat die mensen dan een klap in de gezicht zouden krijgen.

Maargoed.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nooit naar talkshows. Waarom zou ik?

Ik luistert altijd naar muziek

Nou, luister maar eens naar talkshows, komen soms leuke dingen en grapjes tussendoor.

Ik was 2 dagen terug bij me oom, ging ik naar een comedyclub, maar daar hadden ze het over mensen met kanker, en als die komiek kanker zou krijgen, dat hij naar dat ziekenhuis kon lopen, en zeggen: 'Get that balt fucker of that machine, i paid for that and i want to use it now' ofzo iets.

Dit vond ik richting mensen met kanker of kennissen best hard, ik geloof best dat die mensen dan een klap in de gezicht zouden krijgen.

Maargoed.

Later

Met humor raak je altijd wel mensen.....

De truc is alleen om te luisteren hoe het gezegd wordt...... (met alle respect voor de mensen die wel te maken hebben (dan wel zelf, dan wel in de directe omgeving) met die vreselijke ziekte _O_ )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nooit naar talkshows. Waarom zou ik?

Ik luistert altijd naar muziek

Nou, luister maar eens naar talkshows, komen soms leuke dingen en grapjes tussendoor.

Ik was 2 dagen terug bij me oom, ging ik naar een comedyclub, maar daar hadden ze het over mensen met kanker, en als die komiek kanker zou krijgen, dat hij naar dat ziekenhuis kon lopen, en zeggen: 'Get that balt fucker of that machine, i paid for that and i want to use it now' ofzo iets.

Dit vond ik richting mensen met kanker of kennissen best hard, ik geloof best dat die mensen dan een klap in de gezicht zouden krijgen.

Maargoed.

Later

Met humor raak je altijd wel mensen.....

De truc is alleen om te luisteren hoe het gezegd wordt...... (met alle respect voor de mensen die wel te maken hebben (dan wel zelf, dan wel in de directe omgeving) met die vreselijke ziekte _O_ )

Klopt maar dan vind ik persoonlijk dat je dan al helemaal niet dit soort spellen moet gaan spelen omdat je dan kan verwachten dat er die humor inzit of dat er flink in word gescholden..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat als de volgende gta zich nu eens in de toekomst afspeelt en Lazlow dood is? ^_^

Zou ik wel erg vinden. Lazlow is coowll!!! _O_

Laten we nou AUB niet hopen dat er een GTA in de toekomst gaat afspelen. :duh: Er zijn al genoeg bagger SciFi games. Ik heb de pest aan SciFi, zo onnatuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...