Jump to content

CHEATERS ONLINE


HoutwormNL

Recommended Posts

ik kwam toevalig hier om dit ook te zeggen:P

ik vind dat egt gek. helemaal ik heb nu 60 potjes gespeeld 30 gewonnen en sta pas iets van 9000

dan ben je wel heel erg slecht maar zo goed als hem dat bestaat niet moet je meer dan 50000 per potje winnen

nou bedankt:O

je weet geen eens wat ik altijd doe:O

zit gewoon te kloten:O

en dan krijg je eenmaal niet zoveel punten:I

zit tog op gem van 8000 per potje hoor:O:P

was ook niet zo bedoelt maar kon er gewoon ff niet tegen dat meeste mensen gewoon goed hun best doen en dan komen er een paar van die cheaters die alles gewoon in een wip doen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet cheaten. Die mensen hebben wel maar een paar potjes gespeeld maar die potjes waren wel allemaal een uur lang of langer als dat mogelijk is. In die tijd kunnen ze heel veel geld/kills hebben verdiend wat leidt tot een hele hoge gemiddelde score (hier gaat het om met ranking).

Link to comment
Delen op andere websites

ik kwam toevalig hier om dit ook te zeggen:P

ik vind dat egt gek. helemaal ik heb nu 60 potjes gespeeld 30 gewonnen en sta pas iets van 9000

dan ben je wel heel erg slecht maar zo goed als hem dat bestaat niet moet je meer dan 50000 per potje winnen

nou bedankt:O

je weet geen eens wat ik altijd doe:O

zit gewoon te kloten:O

en dan krijg je eenmaal niet zoveel punten:I

zit tog op gem van 8000 per potje hoor:O:P

was ook niet zo bedoelt maar kon er gewoon ff niet tegen dat meeste mensen gewoon goed hun best doen en dan komen er een paar van die cheaters die alles gewoon in een wip doen

ok :)

@Felixio

moet je wel heeeel lang bezig zijn hoor:O

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net ook n account aangemaakt bij www.socialclub.rockstar.com maar kan nergens die scores zien, hoe doe ik dat ? heb me psn ID ook al ingevuld ..

Even met je PS3 on-line gaan.

Als je daarna inlogt bij de socialclub dan kan je jouw score zien.

Zo werkte het in ieder geval bij mij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net ook n account aangemaakt bij www.socialclub.rockstar.com maar kan nergens die scores zien, hoe doe ik dat ? heb me psn ID ook al ingevuld ..

Even met je PS3 on-line gaan.

Als je daarna inlogt bij de socialclub dan kan je jouw score zien.

Zo werkte het in ieder geval bij mij :tu:

zoals repbon al zij even online gaan met gta gewoon 2 seconden partymode en je score staat er tussen daarna

ga je naar socialclub.rockstar.com

dan klik je op gta als je al ingelogd bent

dan op multiplayer leaderboards

dan druk je op me of global

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net ook n account aangemaakt bij www.socialclub.rockstar.com maar kan nergens die scores zien, hoe doe ik dat ? heb me psn ID ook al ingevuld ..

Even met je PS3 on-line gaan.

Als je daarna inlogt bij de socialclub dan kan je jouw score zien.

Zo werkte het in ieder geval bij mij :tu:

zoals repbon al zij even online gaan met gta gewoon 2 seconden partymode en je score staat er tussen daarna

ga je naar socialclub.rockstar.com

dan klik je op gta als je al ingelogd bent

dan op multiplayer leaderboards

dan druk je op me of global

Dank u, Beide!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speelde online met race en toen zag ik iemand die niet aan de race meedeed maar meteen na de start uit zijn auto stapte en keek wie er niet mee deed (die mensen blijven gewoon stil aan de start staan).

Die schoot hij neer en kreeg hiervoor geld. Die speler werd weer op hetzelfde punt gespawned en kon die jongen/meisje hem weer neer schieten en weer geld. Ik verdiende zo rond de 500 euro met de races, hij verdiende per spelletje rond de 12000.

Dan gaat het hard met je ranking aangezien die alleen op het geld let en niet op hoe serieus je het spel speelt.

Niet cheaten dus, gewoon een andere manier om geld te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde online met race en toen zag ik iemand die niet aan de race meedeed maar meteen na de start uit zijn auto stapte en keek wie er niet mee deed (die mensen blijven gewoon stil aan de start staan).

Die schoot hij neer en kreeg hiervoor geld. Die speler werd weer op hetzelfde punt gespawned en kon die jongen/meisje hem weer neer schieten en weer geld. Ik verdiende zo rond de 500 euro met de races, hij verdiende per spelletje rond de 12000.

Dan gaat het hard met je ranking aangezien die alleen op het geld let en niet op hoe serieus je het spel speelt.

Niet cheaten dus, gewoon een andere manier om geld te verdienen.

Dit is geen Race, maar GTA Race hier kan je alleen winnen door het meeste geld te halen. En dit is op elke manier toegestaan. Dus schieten op elkaar mag dan gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde online met race en toen zag ik iemand die niet aan de race meedeed maar meteen na de start uit zijn auto stapte en keek wie er niet mee deed (die mensen blijven gewoon stil aan de start staan).

Die schoot hij neer en kreeg hiervoor geld. Die speler werd weer op hetzelfde punt gespawned en kon die jongen/meisje hem weer neer schieten en weer geld. Ik verdiende zo rond de 500 euro met de races, hij verdiende per spelletje rond de 12000.

Dan gaat het hard met je ranking aangezien die alleen op het geld let en niet op hoe serieus je het spel speelt.

Niet cheaten dus, gewoon een andere manier om geld te verdienen.

Dit is geen Race, maar GTA Race hier kan je alleen winnen door het meeste geld te halen. En dit is op elke manier toegestaan. Dus schieten op elkaar mag dan gewoon.

Als je met een paar maten GTA Race zou doen of gewoon met de mensen ingame iets afspreekt en er raced niemand dan kun je een zo hoog mogelijke score halen als je wilt. Ik heb al vaker gezien dat helemaal niemand meer aan het racen was maar iedereen gewoon elkaar kapot aan het schieten waren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde online met race en toen zag ik iemand die niet aan de race meedeed maar meteen na de start uit zijn auto stapte en keek wie er niet mee deed (die mensen blijven gewoon stil aan de start staan).

Die schoot hij neer en kreeg hiervoor geld. Die speler werd weer op hetzelfde punt gespawned en kon die jongen/meisje hem weer neer schieten en weer geld. Ik verdiende zo rond de 500 euro met de races, hij verdiende per spelletje rond de 12000.

Dan gaat het hard met je ranking aangezien die alleen op het geld let en niet op hoe serieus je het spel speelt.

Niet cheaten dus, gewoon een andere manier om geld te verdienen.

Dit is geen Race, maar GTA Race hier kan je alleen winnen door het meeste geld te halen. En dit is op elke manier toegestaan. Dus schieten op elkaar mag dan gewoon.

Als je met een paar maten GTA Race zou doen of gewoon met de mensen ingame iets afspreekt en er raced niemand dan kun je een zo hoog mogelijke score halen als je wilt. Ik heb al vaker gezien dat helemaal niemand meer aan het racen was maar iedereen gewoon elkaar kapot aan het schieten waren

Dit is simpelweg de bedoeling van GTA Race. Wil je racen zonder geknal enz. dan moet je gewoon race doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...