Jump to content

Nieuwe Easteregg


BigBaconn

Recommended Posts

Hallo. Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik een easteregg heb gevonden in GTA, ik weet niet of hij al eerder is gevonden. Maar gewoon voor het geval dat dit een wereld primeur (=D) is post ik hem ff op de grootste nederlandse GTA site die ik kon vinden.

Hier de easteregg:

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=jf90lx&s=3

En hier de locatie:

40qa8.jpg

Wat je dus zie als je er heen zou gaan, is een soort aziatische-monnik-dude. Die op een rots bij het strand van north Alderney van die rustgevende bewegingen zit te maken. Ik weet niet hoe je het noemt... Tai-Chi ofzo... =o ?

Naja whatever. Ik heb ook nog de normale foto zonder ' BigBaconn ' overal. Maar voor de copyright gevaren post ik deze maar zo.

Dus, gewoon om eastereggs met jullie te delen =] nou alsjeblieft. Zoek die killa lekker op en land met een helicopter op zn kop.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn gewoon mensen die net als in het echt hun sport uitoefenen om fit te blijven, R* Heeft deze mensen in het spel gezet om Liberty City zo echt mogelijk te laten lijken. Dus ook met mensen die hun sport uitoefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn gewoon mensen die net als in het echt hun sport uitoefenen om fit te blijven, R* Heeft deze mensen in het spel gezet om Liberty City zo echt mogelijk te laten lijken. Dus ook met mensen die hun sport uitoefenen.

Klopt, maar dit is toch een arpart geval. Hij staat op een rots waar je onmogelijk op kan komen, en hij staat altijd op die plaats. En als je met een helicopter dichtbij komt springt ie naar beneden en valt ie dood. Dus als dat zijn manier van sport uitoevenen is, respect ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bij dat central park staan ze ookwellis rare beweginkjes te make. Maarja tog leuk dat ie het met ons deelt :tu:

volgens mij gaat het er meer om, dat hij op die rots staat ofzo. want ik vloog er met een heli langs , toen zag ik het pas, maar het is onmogelijk om op die rots te komen zonder heli

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook eentje op het strand bij de bowling baan,

Kwma ik daar ergens tegen, toen ik hem zag, reed ik hem dood.

ik lanceer ze altijd door met me wieken van heli er langs te vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...