HoutwormNL Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P Reageren
Destilios Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P Bij mij is dit niet zo.... het is omdat soms omdat je rank up gaat in een multiplayergame en als je die game niet afspeeld dan word je rank niet opgeslagen.. Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is. het wordt wel bij elkaar opgeteld maar soms staat er even 1 en bij mij komt dat wel doordat ik op een andere save online ga dan is het weer 0 dan wacht ik half uurtje staat hij gewoon weer op 4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.