Jump to content

ik weet hoe het kan dat je rank steeds gereset wordt

Recommended Posts

Geplaatst:

je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P

Geplaatst:
je rank wordt steeds gereset omdat je op een andere save online gaat dan wordt je weer rank 0 dit wordt wel weer verholpen maar is cker irritant:P

Bij mij is dit niet zo.... het is omdat soms omdat je rank up gaat in een multiplayergame en als je die game niet afspeeld dan word je rank niet opgeslagen..

Geplaatst:

ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is.

Geplaatst:
ik zit altijd maar op 1 save game.. En dan word alsnog me rank (0).. Erg irritant. Ik ga ook pas mult. spelen als het weer gemaakt is.

het wordt wel bij elkaar opgeteld maar soms staat er even 1 en bij mij komt dat wel doordat ik op een andere save online ga dan is het weer 0 dan wacht ik half uurtje staat hij gewoon weer op 4

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...