Jump to content

downloadbare Mods voor Gta IV?


frankyyguy

Recommended Posts

Ik vroeg me af of dit zal komen. Op internet heb ik al zitten zoeken. Ik vond een 1 of andere site waar je mods kan downloaden. Daar stond veel over sanandreas. Ook zag ik er onderwerp: Grand Theft Auto IV staan. Die site zag ik via youtube. bij youtube zag ik een filmpje van gta sanandreas met wat mods met een link naar die website... Wat denken jullie? komen er dus mods blijkbaar? Lijkt me wel grappig :engel: #Edit: de site over die mods vind je hier: http://www.04gd.com

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Wel als GTA IV op de pc uitkomt.

Dan is de kans wel groot op een mod.... Maar voorlopig (aangezien er nog niets bevestigd is door RockStar of GTA IV voor de PC gaat uitkomen) zullen de mods dus nog niet komen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als GTA IV op de pc uitkomt.

Dan is de kans wel groot op een mod.... Maar voorlopig (aangezien er nog niets bevestigd is door RockStar of GTA IV voor de PC gaat uitkomen) zullen de mods dus nog niet komen. ^_^

ik weet het niet. Het kan zijn dat er zoiets komt dat je kunt downloaden op je ps3 "Ps3 exclusive mods" Of dit gaat komen weet ik niet maar het zou best kunnen inplaats op de pc ^^

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Wel als GTA IV op de pc uitkomt.

Dan is de kans wel groot op een mod.... Maar voorlopig (aangezien er nog niets bevestigd is door RockStar of GTA IV voor de PC gaat uitkomen) zullen de mods dus nog niet komen. ^_^

ik weet het niet. Het kan zijn dat er zoiets komt dat je kunt downloaden op je ps3 "Ps3 exclusive mods" Of dit gaat komen weet ik niet maar het zou best kunnen inplaats op de pc ^^

Ik denk dat die kans heeeeeel klein is.... Maar Hoop doet leven is het niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als GTA IV op de pc uitkomt.

Dan is de kans wel groot op een mod.... Maar voorlopig (aangezien er nog niets bevestigd is door RockStar of GTA IV voor de PC gaat uitkomen) zullen de mods dus nog niet komen. ^_^

ik weet het niet. Het kan zijn dat er zoiets komt dat je kunt downloaden op je ps3 "Ps3 exclusive mods" Of dit gaat komen weet ik niet maar het zou best kunnen inplaats op de pc ^^

Ik denk dat die kans heeeeeel klein is.... Maar Hoop doet leven is het niet :D

Dit weet ik niet want modden was bij ut3 op de ps3 ook al mogenlijk en dat werkt nog aardig goed dus wie weet word mischien deze feature nog wel op een een of andere manier toegevoegd

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal misschien in de toekomst kunnen komen. We weten het echt niet, tot nu toe blijft het maar een gerucht. Het zal natuurlijk wel leuk zijn dat je Mods voor de PS3 kan downloaden. Tot nu toe is er helaas nog niets over bekendt.;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...