metehan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik heb probleem met fraps en al die andere game recordes het gaat onzettend traag en bij fraps gaat hij tot 5? wie kan mij helpen ik wil heel graag sa opnemen Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik raad je aan eens te kijken naar je videokaart. Je zegt dat Fraps en alle andere opneemprogramma's het beeld vertragen, maar dat ligt niet aan het programma. Waarschijnlijk heb je niet de nieuwste driver (stuurprogramma) of de goede videokaart, die dit aan kan. Eerst moet je weten welke videokaart je hebt. Ga naar 'Start' » 'Uitvoeren' en typ in 'dxdiag'. Het volgende venster zal verschijnen: klik. Druk op 'Beeldscherm' (op de screen gemarkeerd). Aan de rechterkant van het tabblad 'Beeldscherm' staat onder 'Stuurprogramma's' vanzelfsprekend welke driver je hebt. Bekijk de info van je videokaart en vergelijk die met die op WikiGTA staan. Als deze aan de minimum eisen, maar niet aan de aanbevolen eisen voldoen, kan het hieraan liggen. Kijk daarna eens op de site van je videokaart om de nieuwste drivers te vinden. Enkele bekende merken van videokaarten, met links naar de locatie waar je de driver kan vinden: NVidea Radeon Probeer als laatste nog eens te kijken naar de instellingen van GTA San Andreas, zet bijvoorbeeld Draw Distance wat lager, en andere dingen wat lager. Mogelijk wil dit enkele problemen oplossen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Kijk hier eventjes, misschien kan je daar je antwoord vinden. Reageren
Nebreg Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) // iets te snel over het hoofd gelezen Bewerkt: 5 juni 2008 door Nebreg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.