Venzio Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Onderwerp: Habbo Soort design: Habbo Size design: 500x150 Render: - Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m Opmerking: Het moet van habbo zijn maten mogen verschillen en je mag verschillende plaatjes bestaande gebruiken geen kant en klaare maar bijv. een Poppetje Inzendingen: Robvandaal: Zyklon: Even wachten op jou En op een MOD Bewerkt: 7 juni 2008 door Dizzee
Zyklon Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 oke ik doe mee. Mijn vorige battle is afgelopen dus ik mag weer ik lever hem zaterdag in
Venzio Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 oke ik doe mee. Mijn vorige battle is afgelopen dus ik mag weer ik lever hem zaterdag in Oke is goed ik begin morgen denk ik nu ff geen tijd
Venzio Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Mijn inzendig is er al : Even wachten op die van jou! EDIT:Oeps Dubbelpost EDIT 2:Oeps was border vergeten dit is hem Bewerkt: 5 juni 2008 door Venzio
Zyklon Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) oke dit is hem. Het is niet zo goed gelukt. Sorry maar meer kwam er even niet uit Die van Venzio ER KAN GESTEMT WORDEN MENSEN! Bewerkt: 7 juni 2008 door Zyklon
.Phobia Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 stem gaat naar zyklon ik vind ddie van vezio niet echt mooi. je hebt gewoon mannetjes op een achtergrond geplakt, en daar is opzicht niet veel aal. ik zie dat zyklon er een tijdje aan heeft gezeten.
Venzio Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 We moeten even wachten op een MOD? die naam verandert en start?
KJF Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Vote: Zyklon Uitleg: De sig van Venzio is nogal simpel, je hebt gewoon een habbo achtergrond gepakt, wat poppetjes erop geplakt en een border eromheen, dit is erg saai. De sig van Zyklon is ook niet echt super maar er heeft meer werk ingezeten.
Zyklon Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 oke ik heb nu de meeste stemmen kan een modje mij een punt geven en dit sluiten? of moet ik nu een mod PMen kan iemand hier ff op reageren want dit is mijn eerste keer winnen :})
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Je moet even een pm sturen, je had ook even in de FAQ kunnen kijken, maar nu weet je het toch .
Dizzee Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Jammer dat er weer zo weinig stemmen waren maargoed. Gefeliciteerd Zyklon met je eerste overwinning, +1 punt voor jou. Helaas Venzio, volgende keer beter. Closed en Ranking Updated.
Recommended Posts