Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime/Manga

Soort design: Signature

Size design: rond de 500x150, al je liever kleiner werkt mag, groter niet!

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: de mijne komt na die van jouw ;)

Geplaatst:

Het is een tijdje geleden dat ik nog een battle gedaan hebben.

Bij deze wil ik wel meedoen, als jij wil natuurlijk.

animegh5.png

Geplaatst: (bewerkt)
Bij deze wil ik wel meedoen, als jij wil natuurlijk.

Natuurlijk is het goed, het is een eer om met de persoon die op 2e plek staat te strijden ;).

KJF:

iharucopyog7.jpg

Dizzee:

animegh5.png

Succes Dizzee ;)

Stemmen maar :eten:

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

stem: KJF

verantwoording:

Dizee: een geweldige sig, maar iets te veel blauw, meschien een tweede kleur gebruiken?

ook iets donkerder maken want ze is heel fel.

8/10

KJF: ook mooi, alleen iets te druk, vor de rest niet veel op aan te merken ook goed ingeblend ^^

8.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Stem Dizzee

Omdat ik de dingen in de sig van KJF niet zo goed bijelkaar vind passen. En omdat ik die gewoon erg mooi vind ;)

Bewerkt: door Zyklon
Geplaatst:

KJF

Jou sig heeft goede kleuren die bij elkaar passen,alleen het is wel te druk. De lettertypre is niet echt zo mooi alleen de lettertypekleur is wel mooi,de rest past goed bij elkaar dus jij krijgt van mij een dikke 7.8

Dizzee

Jou sig is minder druk dan die van KJF,de kleuren zijn mooi en ze passen echt heel goed bij elkaar blauw en wit is een goede combinatie :) Jou lettertype is goed alleen je hebt het een verkeerde kler gegeven want je ziet het niet zo goed want zij heeft een wit boekje(Ik weet niet zeker!) in haar handen en dan is de kleur van je lettertype wit dan zie je het niet zo goed dus dat is een minpunt. Dus jij krijgt van mij een dikke 8.0

Vote:Dizzee

Geplaatst:

De stemdatum is afgelopen met weliswaar wat aan de lage kant aantal stemmen, maar het is niet anders..

Winnaar Dizzee +1 punt voor jou, duidelijk dat deze jongen de nummer 1 plek wil overnemen. Helaas KJF je hebt verloren -1 punt voor jou, al ben ik ervan overtuigd dat dat goed moet komen de volgende keer. ;)

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...