MartyCeha Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 In sommige gebouwen die je binnenkunt (tegenover het savehouse in Bohan bijvoorbeeld), staan er op verschillende muren teksten, geschreven met viltstift. Daar staan de namen van vroegere hoofdpersonen van GTA op. Claude, Carl, Tommy, Toni, en bij Victor staat er 'we will never forget you'. Ik weet niet of dit al bekend was. Just to say Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 Ja, dat klopt. Ik zie ook wel eens met graffiti op de muur gesprayed 'Vice Squad'. Dat is de naam van het introliedje van VCS. Verder is er een muur met allemaal artwork van oude GTA's (die zie je ook in de 2e trailer). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 In sommige gebouwen die je binnenkunt (tegenover het savehouse in Bohan bijvoorbeeld), staan er op verschillende muren teksten, geschreven met viltstift. Daar staan de namen van vroegere hoofdpersonen van GTA op. Claude, Carl, Tommy, Toni, en bij Victor staat er 'we will never forget you'. Ik weet niet of dit al bekend was. Just to say Het was al bekend geloof ik, maar je hebt helemaal gelijk! In sommige gebouwen. Helaas meerdere dus. Ik hou niet zo van dat kopieer en plakwerk. Het had toffer geweest als je het op een bepaalde freaky plaats had kunnen vinden imho. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 In sommige gebouwen die je binnenkunt (tegenover het savehouse in Bohan bijvoorbeeld), staan er op verschillende muren teksten, geschreven met viltstift. Daar staan de namen van vroegere hoofdpersonen van GTA op. Claude, Carl, Tommy, Toni, en bij Victor staat er 'we will never forget you'. Ik weet niet of dit al bekend was. Just to say Hmmm speciaal die text bij Victor dat zal wel zijn omdat is doodgeschoten in 1984 (Vice City) cool dat ze dat er bij gezet hebben.. Ik wis al van deze easter egg af behalve de tex van victor was ik nog niet. Thanx m8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 ik wil niet lullig doen maar victor is in 1986 doodgeschoten bij die drugdeal. maar ik vind het grappige al die artworks van ensen uit andere gta's maar ik heb die plaatje uit andere volgens mij voor het eerst gta vice city gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) ik wil niet lullig doen maar victor is in 1986 doodgeschoten bij die drugdeal.maar ik vind het grappige al die artworks van ensen uit andere gta's maar ik heb die plaatje uit andere volgens mij voor het eerst gta vice city gezien Oops sorry een groot foutje ik moet me diep schamen aangezien ik verdoms veel over beide Vice city's weet. Vic(tor) Vance is in 1986 (te Vice City) doodgeschoten. Sorry TTB Bewerkt: 6 juni 2008 door Tommy The Best Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) ik keek op de graffiti in de eerste safehouse bij de deur en zag ik de naam "Claude" staan, de hoofdrol speler in gta III Ik zie nu ook pas beetje klein op de foto hieronder dat je ook Tommy zietstaan uit gta Vice city Bewerkt: 20 december 2008 door mattert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Er staat als het goed is, ook carl, Toni en victor. Ik heb het al ontdekt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Er staat als het goed is, ook carl, Toni en victor. Ik heb het al ontdekt. Victor heb ik ook gezien van vice city stories als ik het goed heb maar heb geen screen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 deze is al langer bekent, volgens mij al sinds de trailer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2008 Inderdaad, Dit viel ons ook al eerder op. Als je dan eventjes erg goed kijkt kan je zo nog meer namen uithalen. Tommy, Claude, Victor, Carl en Toni waarschijnlijk ook zelfs. Dit is gewoon een grappige verwijzing in graffiti die waarschijnlijk al de speelbare GTA personages bevat. Helaas was dit al eerder bekend . Toch bedankt voor het vinden . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 R.I.P Claude, Tommy, Toni, Vic, CJ http://www.youtube.com/watch?v=vjzbEJZ-fgM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Ja en? Wil je hier soms iets mee zeggen, want de boodschap komt toch niet erg goed over. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Ja en? Wil je hier soms iets mee zeggen, want de boodschap komt toch niet erg goed over. Ik heb deze video gemaakt als herrinering aan de gestorven personages van de GTA3-Era Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts