Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P Moet jij daar nu 3 topics over maken en ik heb het toch al drie keer uitgelegt, nergens wordt gezegt of letterlijk geschreven dat ze dood zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P dus, als ik nu op jou profiel een reactie met R.I.P plaats betekent dat toch ook niet direct dat je dood bent? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P dus, als ik nu op jou profiel een reactie met R.I.P plaats betekent dat toch ook niet direct dat je dood bent? Ja, maar dat is anders, bij deze zaak weet niemand zeker of ze dood zijn gegaan, maar allees wijst daar wel op, kijk hier maar eens http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=Claude,+Tommy,+Toni,+Vic,+CJ&set=469,138 @ Hearv94 : Dit topic is gemaakt omdat ik er een video van heb gemaakt, niet om het nog eens te vragen Bewerkt: 14 december 2009 door Michael_Scofield94941 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Een lege SnapMap gaat inderdaad veel bewijzen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P dus, als ik nu op jou profiel een reactie met R.I.P plaats betekent dat toch ook niet direct dat je dood bent? Ja, maar dat is anders, bij deze zaak weet niemand zeker of ze dood zijn gegaan, maar allees wijst daar wel op, kijk hier maar eens http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=Claude,+Tommy,+Toni,+Vic,+CJ&set=469,138 @ Hearv94 : Dit topic is gemaakt omdat ik er een video van heb gemaakt, niet om het nog eens te vragen weinig andersw, als ik dat op jou profiel plaats weet ook niemand zeker of je wel of neit dood bent, en zoals je zelf zegt, als niemand het zeker weet, waarom maak je er dan een filmpje over als je het zelf ook niet zeker weet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 haha erg leuk, maar is er enig bewijs dat die personages dood zijn? Ja, de muur met de namen, daar staan de namen op en R.I.P dus, als ik nu op jou profiel een reactie met R.I.P plaats betekent dat toch ook niet direct dat je dood bent? Ja, maar dat is anders, bij deze zaak weet niemand zeker of ze dood zijn gegaan, maar allees wijst daar wel op, kijk hier maar eens http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=Claude,+Tommy,+Toni,+Vic,+CJ&set=469,138 @ Hearv94 : Dit topic is gemaakt omdat ik er een video van heb gemaakt, niet om het nog eens te vragen weinig andersw, als ik dat op jou profiel plaats weet ook niemand zeker of je wel of neit dood bent, en zoals je zelf zegt, als niemand het zeker weet, waarom maak je er dan een filmpje over als je het zelf ook niet zeker weet? Ikzelf ben er vrij zeker van, het zou een beetje dom zijn van r* als ze een muur vol kladeren met namen zonder een echte betekenis Click here to view the SnapMap Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 (bewerkt) Ikzelf ben er vrij zeker van, het zou een beetje dom zijn van r* als ze een muur vol kladeren met namen zonder een echte betekenis Click here to view the SnapMap Geen SnapMap! Ik ben die texture ondertussen in elk vervallen Project tegengekomen, het is nutteloos om SnapMpas te maken, denk je nu echt dat R* echt bedoelt dat ze dood zijn? Het is evengoed en meer aannemelijk dat de protagonisten symbolisch zijn gestorven in de IV-era, vertaald: je ziet ze gewoon niet meer terug, de personages zijn dood. Bewerkt: 14 december 2009 door Hearv94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Ikzelf ben er vrij zeker van, het zou een beetje dom zijn van r* als ze een muur vol kladeren met namen zonder een echte betekenis Click here to view the SnapMap Geen SnapMap! Ik ben die texture ondertussen in elk vervallen Project tegengekomen, het is nutteloos om SnapMpas te maken, denk je nu echt dat R* echt bedoelt dat ze dood zijn? Het is evengoed en meer aannemelijk dat de protagonisten symbolisch zijn gestorven in de IV-era, vertaald: je ziet ze gewoon niet meer terug, de personages zijn dood. Dat kan ook, maar het zou wel kunnen dat ze dood zijn, want Vic is al sowieso dood sinds GTA Vice City, wat er op het einde van GTA III gebeurd is weten we niet, er werdt iemand neergeschoten, dit zou eventueel Claude kunnen zijn die door de politie wordt neergeschoten, en de rest zijn misschien gestorven, dat is ook mogelijk, iedereen sterft op een dag, en tussen GTA VC en GTA IV zit meer dan 20 jaar, dus Tommy kan intussen gestorven zijn, hetzelfde voor GTA SA. Voor Toni heb ik geen logische verklaring. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Dat kan ook, maar het zou wel kunnen dat ze dood zijn, want Vic is al sowieso dood sinds GTA Vice City, wat er op het einde van GTA III gebeurd is weten we niet, er werdt iemand neergeschoten, dit zou eventueel Claude kunnen zijn die door de politie wordt neergeschoten, en de rest zijn misschien gestorven, dat is ook mogelijk, iedereen sterft op een dag, en tussen GTA VC en GTA IV zit meer dan 20 jaar, dus Tommy kan intussen gestorven zijn, hetzelfde voor GTA SA. Voor Toni heb ik geen logische verklaring. Daarom ook logisch dat je met Claue na die missie nog kan rondlopen... en verwijs niet naar Advance of VCS waar je na je vertrek terug kan rondlopen, dat zijn gewoon fouten in hun story. Maar kijk, het is niet zeker, geen van beide richtingen, maar mochten ze ook daadwerkelijk dood zijn zou R* er wel een iets subtielere verwijzing in hebben gestoken dan een opzichtig stukje texture in een goedkope flat in het Zuiden van de armste wijk van LC . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Dat kan ook, maar het zou wel kunnen dat ze dood zijn, want Vic is al sowieso dood sinds GTA Vice City, wat er op het einde van GTA III gebeurd is weten we niet, er werdt iemand neergeschoten, dit zou eventueel Claude kunnen zijn die door de politie wordt neergeschoten, en de rest zijn misschien gestorven, dat is ook mogelijk, iedereen sterft op een dag, en tussen GTA VC en GTA IV zit meer dan 20 jaar, dus Tommy kan intussen gestorven zijn, hetzelfde voor GTA SA. Voor Toni heb ik geen logische verklaring. Daarom ook logisch dat je met Claue na die missie nog kan rondlopen... en verwijs niet naar Advance of VCS waar je na je vertrek terug kan rondlopen, dat zijn gewoon fouten in hun story. Maar kijk, het is niet zeker, geen van beide richtingen, maar mochten ze ook daadwerkelijk dood zijn zou R* er wel een iets subtielere verwijzing in hebben gestoken dan een opzichtig stukje texture in een goedkope flat in het Zuiden van de armste wijk van LC . Dat is waar, ik zal eens een mail sturen naar r*, weet iemand toevallig naar welk e-mail adres ik dit moet sturen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Dat is waar, ik zal eens een mail sturen naar r*, weet iemand toevallig naar welk e-mail adres ik dit moet sturen ? Zulke zaken zou je beter overlaten aan admins, dan is er ook maar enige mogelijkheid dat er antwoord komt . Ga die arme admins hun mailboxen nu niet volspammen he . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Dat is waar, ik zal eens een mail sturen naar r*, weet iemand toevallig naar welk e-mail adres ik dit moet sturen ? Zulke zaken zou je beter overlaten aan admins, dan is er ook maar enige mogelijkheid dat er antwoord komt . Ga die arme admins hun mailboxen nu niet volspammen he . Nee, ik heb al antwoordt Ik heb iets gevonden op de site Rodrigo6411 says: Hey, R*, I've got a question for you. In GTA IV, there's a wall that contains names of previous Protagonists in the Grand Theft Auto series, and after some of those names, there are the words "R.I.P." or something similar. Is this a way of confirming that the GTA 3 timeline is over, or will you bring it back someday? September 18th, 2009 8:04:54 am Rstar718 says: The Graffiti on the wal means they never EXISTED in GTA4 timeline September 18th, 2009 8:58:15 am SekondaHuet says: The answer is yes they are dead. Why people from Los Santos are winding up in Grafitti in Liberty City confuses me BUT HELL WHO CARES EH? @Q@???? You shouldn't need an official reply to that. >_> Sometimes the most logical and obvious answer is the answer. September 18th, 2009 8:58:35 am Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Zijn we ook vet mee want tussen die antwoorden vindt je dezelfde meningen die ons allen delen, ze zijn dood of ze komen niet voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Trivia An Easter Egg in Grand Theft Auto IV suggests that CJ possibly died or disappeared after 1992. However a reference of his death is never directly made. Carl, is just a name included in some graffti with a bunch of other names. Either way, this is not considered canon for the GTA III Era. bron : http://gta.wikia.com/Carl_Johnson onderaan bij Trivia Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts