Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Ja, gta.wikia ken ik ondertussen al van boven tot onder maar weeral een bevestiging. However a reference of his death is never directly made. Duidelijk wat ik bedoel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Ja, gta.wikia ken ik ondertussen al van boven tot onder maar weeral een bevestiging. However a reference of his death is never directly made. Duidelijk wat ik bedoel? Ja, ik begrijp het. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2009 Duurt het nu verdomme 3 pagina's voordat het kwartje nu eens valt? . Het licht er gewoon aan wat je wil geloven, want een duidelijk antwoord komt er toch niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2009 maar dat is zo leuk aan de Gta-reeks je hebt altijd verwijzingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2009 Ben het nog niet tegen gekomen, morgen even checken dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 ze zyn gwn dood cj tommy en claude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 ze zyn gwn dood cj tommy en claude net zoals dit topic was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts