blokzeil1 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik heb een probleempje met mijn andere pc hij heeft geen internet meer, ik heb ccleaner er overheen gehaald virusscan laten scannen nog niets, modem gerieset, internet verbinding herstellen (ik krijg wel dan een bericht dat hij sommige dingen niet kan veranderen) ik heb erges gelezen dat dit een soort hack is. maar dat leek me onzin Reageren
kamranoi Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ga naar: START--> verbinding maken (staat aan de rechter kant)---> alle verbindingen weergeven. en kies dan joun netwerk vebinding als er vragen zijn hoor ik het graag greetz kamranoi Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ga naar:START--> verbinding maken (staat aan de rechter kant)---> alle verbindingen weergeven. en kies dan joun netwerk vebinding als er vragen zijn hoor ik het graag greetz kamranoi mijn verbinding staat onlin maar werkt niet Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ga naar:START--> verbinding maken (staat aan de rechter kant)---> alle verbindingen weergeven. en kies dan joun netwerk vebinding als er vragen zijn hoor ik het graag greetz kamranoi mijn verbinding staat onlin maar werkt niet Probeer met je rechtermuisknop op je internetverbinding te klikken en dan Herstellen kiezen. Dat wil ook weleens helpen. Je kan ook het volgende doen: Start -> Uitvoeren -> cmd.exe intypen en dan op OK klikken, typ dan ipconfig /renew. Dan vernieuwt Windows je internetverbinding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.