Rowin Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 bij de missie zie ik een geel driehoekje maar daar is nix en zie voor de rest ook nix kan iemand me vertellen waarom mzzl Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Volgens mij moet je in deze missie met een Rustler door een cirkel heen vliegen. Deze cirkel zit heel hoog in de lucht. Ga een beetje schuin omhoog, ver van te voren. Want als je in 1 keer omhoog gaat, dan gaat hij op het laatste moment weer terug naar beneden. Ga dus door die cirkel geen, en stap uit het vliegtuig. Doe je parachute open, en land in het water. Ga dan naar de ammunation, en koop wapens, want deze ben je kwijt als je in het water valt. Ga dan verder met de missie. Info: Is de punt van het driehoekje omhoog gericht: Je checkpoint is hoger dan waar je je bevindt. Is de punt van het driehoekje omlaag gericht: Je checkpoint is lager dan waar je je bevindt. Is het een vierkant: Je zit op de goede hoogte. Veel succes! Bewerkt: 6 juni 2008 door Visser23 Reageren
joppie Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Je moet vliegen door een rode corona in de lucht, waarschijnlijk vlieg je te laag. Vlieg geleidelijk aan omhoog om hem te zien. Een maal door de corona heen, krijg je een cutscene dacht ik, en moet je naar beneden met je parachute. Succes Bewerkt: 5 juni 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.