oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik vind de supporters van dinamo zagreb wel Vet. De Bad Bleu Boys. En die supporters van liverpool zijn ook fantasies.. Welke supporters vinden jullie de beste? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Liverpool - You'll never walk alone, deze supporters hebben pure sfeer, een redene waarom ik ook voor Liverpool ben natuurlijk. Celtic mag natuurlijk ook niet ontbreken, beetje dezelfde redene. Reageren
hank_187 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Bushwackers millwall zijn de gekste Reageren
raymono Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Liverpool zij hebben een mooi lied Reageren
Carl-J Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Geplaatst: 17 juni 2008 de zuid amerikaanse supporters zijn zo met hun team bezig en hoe zij het stadion versieren en de tegenstanders haten ongeloofelijk Reageren
oostzaan Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Lol ik kwam een groep supporters tegen op youtube uit japan Zoek er maar eens urawa reds Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 De Turken En in het binnenaldn (op kleinere schaal dan wel) die van FC Antwerp en van KV Mechelen. Reageren
Royboow Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Liverpool. de sfeer die ze uitstralen egt fantastisch Reageren
`Raikkonen Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Eigenlijk toch wel de Oost Europeanen en Turken Niet vanwege de rellen maar de sfeer in het stadion is echt gek daar. Liverpool en Celtic zijn echt het zelfde (YNWA) maar top vind ik ze niet, wel klassiek! Bewerkt: 26 juni 2008 door `Raikkonen Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Die fans in madrid na dat goal . Dat was echt een onploffing daaro En zoek maar eens op youtube naar urawa reds. Jappanse voetbal fans Oostzaan Reageren
AlpheNoord Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Alle Engelse supporters Het zit ALTIJD vol daar, zelf bij de laagste klasses Kunnen wij NL's nog een puntje aan zuigen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik, vindt van boca juniors wel fanatiek ze versieren hun stadion ze doen wel veel Reageren
Arthis Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 De supporters van Liverpool met You'll Never Walk Alone. Ik vind zowiezo dat de supporters in Engenland erg sfeervol zijn. maar bij Vitesse - waar ik een seizoenkaart heb - zit de sfeer er ook vaak goed in XD Reageren
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 In rusland zijn ze ook gek Argentinie nog erger ik zeg Zenit st petersburg of 1 van de clubs uit moskou en river plate en boca juniors Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 kennen jullie dat programma, the real football factory's. Moet je maar eens op youtube kijke. Gaat danny uit de film hooligans in 1 land de grootste firms bezoeke en iinterviewe enzo. En hij gaat altijd wel naar een explosieve derby ofzo. Volgens mij heet dit programma in NL iets van, voetbalsupporters op de vuist. (was kut type met ps3 kweenie of het er allemaal goed staat maar ik moet weg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.