Jump to content

Euhm ?


Suburban

Recommended Posts

Ik schoot ook is op een auto en toen hoorde ik dat ook, maar net zoals bij ratman zag ik een subtitle! miss en ander soort van ratman, volgens mij was het bij de triangle stripclub!

Link to comment
Delen op andere websites

dat had ik ook ik deed een drive-by en toen kwam er een ondertitel met "okay lets bounce" en een andere keer "okay youre dead". terwijl ik niet achterna gezeten werd en ik was helemaal alleen in de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is bij de verlaten sprunkfabriek, daar hoor je allemaal van die geluiden

Oh god, daar gaan we weer... :duh:

Zowel Ratman als de Sprunkkeeper zijn verzonnen. De Sprunkkeeper mag dan wel echt lijken, maar forget it. Het is een bewaker van de stripclub. Ga maar kijken, zo'n mannetje voor de stripclub ziet er precies hetzelfde uit. En als je in de Sprunkfabriek bent en je schiet, dan komt de zogenaamde sprunkkeeper van buiten af en het duurt even voordat ie er is. Net lang genoeg om vanaf de stripclub te komen. Op straat in de auto daar in de buurt gebeurt hetzelfde. Ik heb zelfs een keer gezien dat ze van de stripclub afkomen, die mannetjes met grijze baarden. Dus Sprunkkeeper/Ratman or however je hem noemt is een vette dikke leugen en vooral een verzinsel!

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Kom eerst maar eens met bewijs. Videobewijs wel teverstaan! :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ratman is wel echt maar hij zit niet bij de sprukfabriek het is in een verlaten metro-station er staan soms bouwvakkers in maar let daar niet op.

als je hem ziet zegt hij dingen zoals: I'm the ratman. als je hem niet kan vinden moet je even schiten dan rent hij heel snel weg.(soms komt hij onder de metro) :cab:

Kom eerst maar eens met bewijs. Videobewijs wel teverstaan! :ch:

Idd dat vind ik er ook van!!

Er zijn er zoveel die zeggen dat die ratman in de metro leeft.

Maar ik heb nog geen enkele video/foto gezien waarop je hem duidelijk kan zien. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn heel veel kleine tekstjes in mensen gezet die over straat lopen bv als je tegen ze aanlopt of als je hard wegrent of als je een auto steelt

maar zonder ondertiteling

Ja, maar wat die bewakers van de stripclub zeggen, krijg je ook subtitles, bv. soms zeggen ze dat je er niet inmag, of dat ze je met moeite inlaten, dan zeggen ze dat en krijg je een subtitle.

Zoals Iscariah zei, de poppetje van de sprunk is een misgeplaatste bewaker van de stripclub.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm :clown:

Ik schoot eerst op een iemand die tussen de bosjes lag te slapen. (zwerver ofzo) Naja, ik gaf hem een headshot, en iemand zei 'You're dead' of iets in die richting. En ik bevond me in Algonquin :clown:

(in de buurt van het Politiestation met een Annihilator op het dak)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm :clown:

Ik schoot eerst op een iemand die tussen de bosjes lag te slapen. (zwerver ofzo) Naja, ik gaf hem een headshot, en iemand zei 'You're dead' of iets in die richting. En ik bevond me in Algonquin :clown:

(in de buurt van het Politiestation met een Annihilator op het dak)

Er zijn meerdere gebouwen met bewaking. Bijvoorbeeld de heli boven de Booth tunnel, die wordt ook bewaakt door een dikzak met een bruine security blouse.

De bewakers reageren wel op je (blijkbaar met subtitles, ik heb zelf de sub uitstaan) en komen achter je aan als je de daar geldende reglementen overtreedt. Same thing in het advocaten kantoor, en dat staat in Algonquin...

Myth totally busted.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...