tjoef Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Ik heb volgend probleem: Ik kan geen muziek meer spelen in iTunes of WMP!! Ik heb absoluut geen idee waaraan het ligt Als ik een lied aanklik op iTunes, gebeurt er...niks. Als ik iets wil afspelen met WMP, krijg ik deze foutmelding: Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand. Klik op Help op het web voor extra assistentie. Als ik SA:MP of een ander online game wil doen lag ik zwaar en mijn computerpijltje zit hysterisch te knipperen(zo van gewone pijl naar de pijl die ik gebruik als er een pagina wordt geladen). Constant verwisselt dit van gewoon naar die andere pijl. En ik doe niet eens iets. Ik kan nog wel gewoon op internet. EDIT: help!!!!!! Bij mijn gewone SA hoor ik geen geluid en daar gaat het spel ook veerschrikkelijk onbespeelvbaar traag!! Wat gebeurd er???????????????????? Bewerkt: 5 juni 2008 door tjoef Reageren
K.O. Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Aangezien het geluid bij meerdere players vaag doet en zelfs bij games, krijg ik de indruk dat het aan je geluidskaart of een ander stuk hardware ligt. Alles gaat namelijk ook traag, dus misschien dat de boodschappen niet helemaal bij je geluidskaart aankomen of zoiets? Wat voor geluidskaart heb je? Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Sorry, ik was dit topic een beetje vergeten :$ Maar anyway, het probleem is opgelost: Ik had net voordien een Windows Vista Service Pack geïnstalleerd en dat zit blijkbaar nog vol bugs. Op aanraden van mijn vader heb ik dan maar een systeemherstel uitgevoerd en dat heeft geholpen, ik kan weer :uziek luisteren THNX anyway K.O.! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.