gta_sa_gamer Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik heb net de missie gehaald dat je dimitri moest vermoorden(ik heb voor wraak gekozen). Nu is de trouwdag van roman hij zegt dat ik een net pak moet aantrekken en om 10 uur bij de kerk moet zijn. Maar er gebeurt daarna helemaal niks k heb een pak aan maar er staat niet dat ik naar de kerk moet ofzoiets. Bij de andere keuze(deal) belt kate mij en zeg ik dat ik de deal heb gedaan en dat zei niet naar de trouwdag komt en dan krijg ik de opdracht om naar de kerk te gaan, nu dus niet. ik heb kate al gebeld maar hoor 2 seconde een dode lijn en daarna word het gesprek beeindigt kan iemand helpen ? Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) ik heb net de missie gehaald dat je dimitri moest vermoorden(ik heb voor wraak gekozen).Nu is de trouwdag van roman hij zegt dat ik een net pak moet aantrekken en om 10 uur bij de kerk moet zijn. Maar er gebeurt daarna helemaal niks k heb een pak aan maar er staat niet dat ik naar de kerk moet ofzoiets. Bij de andere keuze(deal) belt kate mij en zeg ik dat ik de deal heb gedaan en dat zei niet naar de trouwdag komt en dan krijg ik de opdracht om naar de kerk te gaan, nu dus niet.[/font] ik heb kate al gebeld maar hoor 2 seconde een dode lijn en daarna word het gesprek beeindigt kan iemand helpen ? Ooit van Spoiler TAG gehoord ? Verander je tekst even met een Spoiler TAG erin [spoiler]<-tekst->[/spoiler] Spoiler-regels· Plaats geen verhaallijn-spoilers in de titel of ondertitel van een topic. · Topics met spoilers, moeten worden gemarkeerd met SPOILER in de ondertitel. · Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler] · Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator. >>> Door Dutchy3010: Laat dit soort commentaar voortaan aan moderators over, svp.<<< Ontopic: Ik denk niet dat het aan het cheaten ligt. Je moet gewoon even de tijd nemen om dit uit te vinden. Misschien moet je even wachten tot dat je een locatie ziet op je radar. Ik zou niet meer weten hoe ik het had gedaan. In iedergeval succes nog DSgregor Bewerkt: 11 juni 2008 door Dutchy3010 Reageren
Hackman Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Spoilers zijn inderdaad verplicht dus let daar in het gevolg op. Wat betreft je vraag, ik zou even checken of je écht de goede kleding aan hebt. Dus een pak en schoenen van Perseus. Als je dat hebt gedaan zou ik in je mobiel gaan kijken en dan kijken bij de Organizer. Daar staan alle dagen van de week en als er een bolletje voor een dag staat dan betekendt dat dat je een afspraak hebt op die dag. kijk bij alle dagen, als er bij geen een van de dagen een bolletje staat dan wacht je een in-game dag. Het kan zijn dat er dan wel een bolletje bij zit. Als de afspraak namelijk precies een week later is dan staat hij niet in de Organizer. Om alles nog een keer op een rijtje te zetten: Check je kleding of je wel de goede aanhebt. Kijk in je Organizer voor een bolletje die aangeeft dat je een afspraak op die dag hebt. Geen bolletje? Kijk een dag later weer! Reageren
Iscariah Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik denk niet dat het aan het cheaten ligt. Je moet gewoon even de tijd nemen om dit uit te vinden. Misschien moet je even wachten tot dat je een locatie ziet op je radar. Ik zou niet meer weten hoe ik het had gedaan. In iedergeval succes nog DSgregor Ik weet wel zeker dat het niet aan het cheaten ligt. Maar je zal moeten wachten totdat je gebeld wordt door Kate[/font] en die vraagt dan of je haar op wilt halen om tesamen naar de builoft te gaan.[/font] Daarna zal zij op de bruiloft worden neergeknalt. *Poef!* DOOOOOOOOOOOOOOOD![/font] Reageren
Hayte Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 op de trouwdag zelf krijg je van Roman een telefoontje om te vragen of hij wel kan komen enz. enz. enz., dan een paar uur voor de bruiloft, belt Kate, daar weer een heel gesprek, mee, dan moet je haar ophalen, dan ga je naar de kerk Reageren
GtaSlave Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Dit is een spoiler[/font] [spoiler]Tekst[/spoiler] En spoilers zijn verplicht... in het gedeelte van het forum waar zo'n beetje alle missies besproken worden. Dus op het moment dat iemand een missie ziet staat die hij nog niet kent, en er op klikt, ziet ie eerst de spoiler ipv het verhaaltje. Want tja, dat zou zonde zijn voor die persoon. Vandaar de naam spoiler (bederver). Persoonlijk vind ik het hele spoiler verhaal in dit gedeelte van het forum dikke onzin omdat iedereen die hier topics aanklikt weet dat er een verhaal lijn in staat. maargoed. op het normale forum kan ik het wel voorstellen. Nou, ik ben ook bij de laatste missie en voor die missie smst roman je volgens mij, als je voor het geld gaat dan gaat de bruiloft door. En als je Dimitri killed dan gaat de bruiloft niet door volgens mij. Maar dit weet ik niet zeker. Grtz, Arno Reageren
lucasso Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Dit is een spoiler[/font] [spoiler]Tekst[/spoiler] En spoilers zijn verplicht... in het gedeelte van het forum waar zo'n beetje alle missies besproken worden. Dus op het moment dat iemand een missie ziet staat die hij nog niet kent, en er op klikt, ziet ie eerst de spoiler ipv het verhaaltje. Want tja, dat zou zonde zijn voor die persoon. Vandaar de naam spoiler (bederver). Persoonlijk vind ik het hele spoiler verhaal in dit gedeelte van het forum dikke onzin omdat iedereen die hier topics aanklikt weet dat er een verhaal lijn in staat. maargoed. op het normale forum kan ik het wel voorstellen. Nou, ik ben ook bij de laatste missie en voor die missie smst roman je volgens mij, als je voor het geld gaat dan gaat de bruiloft door. En als je Dimitri killed dan gaat de bruiloft niet door volgens mij. Maar dit weet ik niet zeker. Grtz, Arno de bruiloft gaat ook gewoon door als je dimitri doodt hoor dimitri gaat hoedan ook doodt ook al kies je voor deal dan doodt je hem nadat een manetje van dimitri roman heeft vermoord [/font] <--- dit gedeelte gaat over wat er gebeurd als je deal kiest Reageren
vercettiboy Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 misschien moet je een pak met das dragen en de zwarte leren schoenen Reageren
ThomasDiaz Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) Edit; uitgespeeld! Bewerkt: 10 juli 2008 door ThomasDiaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.