RS-modder Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Heey allemaal na een lange tijd heb ik weer eens een sig gemaakt. Zouden jullie hem willen raten? Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Als ik je zou beoordelen puur vanuit de opzicht hoe mooi je signature is dan is dat niet zo best, maar zo beoordeel ik je natuurlijk niet. Ik kan zien dat je een beginnende photoshopper bent die aan het zoeken en uitproberen is. Zo ben ik ook begonnen en daar is helemaal niks mis mee. Wat mij opviel aan je signature is de manier van brushen. Ik ben gek op grunge brushes omdat ze bij veel verschillende soorten designs te gebruiken zijn. Het idee van een lichtblauwe achtergrond met witte brushes heb je sowieso goed gedaan, zwarte brushes zouden niet passen. Waar jij eigenlijk heel goed op moet letten, want dit is namelijk de grootste fout die je maakt met deze signature, is het combineren van effecten. Als je alles had gelaten, dus de lichtblauwe achtergrond met de witte brushes verspreid over je signature dan had je een aardige achtergrond gecreëerd. Geen idee hoe ik het moet noemen, maar de twee konijnen oren op je signature in het grijs/donkerblauw passen jammer genoeg niet bij je signature. Het lijkt trouwens meer op een vlammetje van een kaars. Probeer dus bij het opstellen van bepaalde objecten, figuren etc goed na te denken waar je ze gaat plaatsen en of dat wel past. De tekst die je gebruikt hebt en de kleur daarvan past ook niet echt bij het geheel maar dat niet alleen ook de plek waar je de tekst geplaatst hebt is niet echt goed. Er zijn grunge teksten te vinden op dafont.com (kijk bij destroy). Er is niks mis mee om je naam op een eigen gemaakte creatie te plaatsen maar waar je wel rekening mee moet houden is of het wel past bij het geheel. Het is namelijk niet verplicht je naam ergens op te zetten. Ik zie deze signature liever zonder tekst dan met. Wat ik eigenlijk aan jou over wil brengen is dat je vooral goed moet nadenken waar je iets gaat plaatsen en of het wel bij elkaar past. Succes verder in ieder geval, hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Het waren dus ook vlammetjes maar bedankt voor de tips ik zal er zeker iets aan doen. Bewerkt: 6 juni 2008 door RS-modder Reageren
KJF Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Je kan duidelijk zien dat je nog een beginner bent. Je hebt mooie effecten gebruikt, alleen vind ik het nog niet een complete signature. Dit is meer een achtergrond. Ik mis nog een render ( met bijpassende kleuren ) en een border heb je ook niet gemaakt. Ook vind ik de "vlammetjes" niet zo mooi. 7/10 Reageren
RS-modder Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Bedankt voor de reactie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.