Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Over het algemeen is dit best een mooie signature, in ieder geval beter opgevuld als je vorige. Wat mij als eerste opvalt is dat ik geen border kan ontdekken. Dit is echt zonde, je hebt al het werk gedaan en doordat je geen border hebt ziet het resultaat er echt veel minder uit. Dit is echt het grootste minpunt uit de hele signature. Probeer eens een 3 pixel border, deze komen er echt prachtig uit en het kost (met of zonder tut) niet eens een minuut. Dan gaan we gelijk over naar een ander minpunt, dat groene rechts naast de render. Niet lullig bedoeld maar ik zie het nut er totaal niet van in. Het lijkt alsof je het alleen maar gebruikt hebt om op te vullen. De kleur is lelijk, de vorm is lelijk en de plaatsing ook. Probeer daar eens andere effecten uit, en ga niet zomaar wat zetten.

Wat ik wel erg mooi vindt zijn de verschillende kleuren die je hebt gebruikt. Rechtsboven heb je bijvoorbeeld heel mooi wit en ernaast wordt het weer een beetje donker. Toch had ik graag wat meer gezien. Denk aan lichteffecten of andere soorten effecten. In tutorials leer je hier erg veel over en leer je ze toepassen. Probeer dat gerust eens uit, helemaal links bovenaan bijvoorbeeld is het echt veel te donker en lijkt het alleen maar hetzelfde. Daar had ik graag een lichteffect gezien of een andere (witte) kleur.

Je render is verder prima ingeblend en op de juiste plek gezet, wat positief is. Voor de rest heb je een mooie witte font uitgekozen en op de juiste plek gezet. Eromheen ziet het er nog wat leeg uit maar met wat effecten en misschien nog wat brushes is dit zo opgelost. Het is vooral de border en dat groene stuk wat de signature verpest. Maar voor de rest is het best een mooie signature. Ik hoop dat je wat met mijn tips kan en eventueel een tweede versie maakt en dan rest mij niks anders dan je verder veel succes te wensen.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Je signature valt op, wat ik persoonlijk een goede eigenschap vind.

Je render heb je goed ingeblend, alleen is je tekst behalve het obsessed te onduidelijk.

Ook vind ik de groene brush/C4d op de voorgrond niet zo goed passen.

Je achtergrond is ook nog wat te leeg voor het mooi.

Hoger dan een 7.5 kan ik je niet geven.

Geplaatst:
Je signature valt op, wat ik persoonlijk een goede eigenschap vind.

Je render heb je goed ingeblend, alleen is je tekst behalve het obsessed te onduidelijk.

Ook vind ik de groene brush/C4d op de voorgrond niet zo goed passen.

Je achtergrond is ook nog wat te leeg voor het mooi.

Hoger dan een 7.5 kan ik je niet geven.

My unreadable text, is something what i did on purpose. Maar serieus, die tekst hoort bij het geheel vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...