Jump to content

geluid op boxjes

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb mijn ps3 aangesloten op mijn pc beeldscherm maar nu wil ik eigelijk ook mijn ps3 aansluiten op mijn computer boxen kan iemnan mij helpen?? :tu:

>>> Door Thundercover: Verplaatst naar Hardware. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ikzelf gebruik daar een kabel voor die standaart bij de meeste logitech boxjes zit. Ik kan zo snel niets op internet vinden over dergelijke verloopjes. Wel weet ik waar je naar moet zoeken.

De kabel van pc boxjes is een jack 3,5mm dan moet daarvan iets hebben met 2x tulp stereo naar 1x jack 3,5mm.

Ik heb ook even zelf een foto gemaakt van mijn kabel.

kabelja4.jpg

Ik heb even nog een andere mogelijkheid voor je.

Je gebruikt een tulp - jack kabel in combinatie met een verloopstekker. Dat zal moeten werken. Allekabels.nl kan ik je ook aanraden om te bestellen. Ik heb daar namelijk zelf ook het een en ander vandaan.

Wat ik hier doorgestreept heb klopt helemaal niet! Sorry voor de vergissing. Zie het nieuwe bericht voor de goede informatie.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Ik moet even melden dat ik een foutje had gemaakt in het vorige bericht. Daarom nu hier hoe het wel hoort.

Je gebruikt een tulp - jack kabel in combinatie met een verloopstekker. Dat zal moeten werken. Allekabels.nl kan ik je ook aanraden om te bestellen. Ik heb daar namelijk zelf ook het een en ander vandaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...