jeroen2201 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik heb mijn ps3 aangesloten op mijn pc beeldscherm maar nu wil ik eigelijk ook mijn ps3 aansluiten op mijn computer boxen kan iemnan mij helpen?? >>> Door Thundercover: Verplaatst naar Hardware. <<< Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ja ik kan je wel helpen. Maar dan moet ik wel weten wat voor soort Boxjes je hebt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ikzelf gebruik daar een kabel voor die standaart bij de meeste logitech boxjes zit. Ik kan zo snel niets op internet vinden over dergelijke verloopjes. Wel weet ik waar je naar moet zoeken. De kabel van pc boxjes is een jack 3,5mm dan moet daarvan iets hebben met 2x tulp stereo naar 1x jack 3,5mm. Ik heb ook even zelf een foto gemaakt van mijn kabel. Ik heb even nog een andere mogelijkheid voor je. Je gebruikt een tulp - jack kabel in combinatie met een verloopstekker. Dat zal moeten werken. Allekabels.nl kan ik je ook aanraden om te bestellen. Ik heb daar namelijk zelf ook het een en ander vandaan. Wat ik hier doorgestreept heb klopt helemaal niet! Sorry voor de vergissing. Zie het nieuwe bericht voor de goede informatie. Bewerkt: 7 juni 2008 door IV trailer Reageren
jeroen2201 Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik heb creative boxjes Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik moet even melden dat ik een foutje had gemaakt in het vorige bericht. Daarom nu hier hoe het wel hoort. Je gebruikt een tulp - jack kabel in combinatie met een verloopstekker. Dat zal moeten werken. Allekabels.nl kan ik je ook aanraden om te bestellen. Ik heb daar namelijk zelf ook het een en ander vandaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.