wilc0 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Vraagje: hoe kan je zelf telefoonnrs opslaan, ik heb het al vaak gezien op youtube of zo, maar ik weet neit hoe ik dat meot doen... Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Vraagje:hoe kan je zelf telefoonnrs opslaan, ik heb het al vaak gezien op youtube of zo, maar ik weet neit hoe ik dat meot doen... Alvast bedankt Niet!!!! Maar dat hoef je niet te doen. Als je een telefoonnummer hebt gebruikt (lees cheats) dan heeft hij het telefoonnummer opgeslagen onder Cheats (geloof ik dat ik hier heb gelezen) Vrienden zet hij automatisch in je contactenlijst dus het is niet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Vraagje:hoe kan je zelf telefoonnrs opslaan, ik heb het al vaak gezien op youtube of zo, maar ik weet neit hoe ik dat meot doen... Alvast bedankt Niet!!!! Maar dat hoef je niet te doen. Als je een telefoonnummer hebt gebruikt (lees cheats) dan heeft hij het telefoonnummer opgeslagen onder Cheats (geloof ik dat ik hier heb gelezen) Vrienden zet hij automatisch in je contactenlijst dus het is niet nodig. En als je zit! belt word die ook automatisch voor je opgeslagen in je telefoonboek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 alle nummers worden automatisch opgeslagen in je telefoon lijst, behalve het alarmnummer cheats worden niet bij de telefoonboek geplaatst, maar worden bij een nieuw categorie geplaatst, genaamd (surprise!) Cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.