Jump to content

downloadbare content ps3

perry28

Recommended Posts

he hallo allemaal

ik wou toch is kijken wat andere ps3 gebruikers er van vinden dat de downloadbare content

wel voor de xbox er komt maar verschijnlijk niet voor de ps3

laten we eerlijk zijn zo iets moet vind ik ovor alle 2 de consols komen dat de xbox de primeur krijgt best weet je

maar ik vind wel dat ps3 gebruikers er ook recht op hebben laten we eerlijk zijn de ps3 60 gb die ik dus heb was niet bepaald goedkoop en de spelletjes tegenwoordig ook niet

ik hoop voor alle ps3 gebruikers dat de downloadbare content ook voor de ps3 uit komt en niet alleen voor de 360

:Y:Y:Y :

Bewerkt: door perry28
Delen op andere websites

Ik heb nog geen Playstation maar die krijg ik als ik slaag.

Ik vind het natuurlijk heel jammer dat het dan alleen op de Xbox komt, wáárom niet op PS3?

Maar ja, je kan alleen afwachten en laten we hopen dat de content ook voor PS3 komt.

@hieronder: Dus toch, de een zegt van wel de andere niet...

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

he hallo allemaal

ik wou toch is kijken wat andere ps3 gebruikers er van vinden dat de downloadbare content

wel voor de xbox er komt maar verschijnlijk niet voor de ps3

laten we eerlijk zijn zo iets moet vind ik ovor alle 2 de consols komen dat de xbox de primeur krijgt best weet je

maar ik vind wel dat ps3 gebruikers er ook recht op hebben laten we eerlijk zijn de ps3 60 gb die ik dus heb was niet bepaald goedkoop en de spelletjes tegenwoordig ook niet

ik hoop voor alle ps3 gebruikers dat de downloadbare content ook voor de ps3 uit komt en niet alleen voor de 360

:Y:Y:Y :

Euhhhh het is al heel lang bekent dat er ook voor de PS3 downloadable Content komt :duh:

Dus het komt voor beide consoles. Ze zullen niet hetzelfde zijn.... En voor alle PS3 gebruikers is de hoop zekerheid geworden dat wij ook Downloadable Content krijgen :Y

Bewerkt: door repbon
Delen op andere websites

Van mij hoeft het niet meer.. heb heel errig genoten van het spel..

Maar na zoveel weken begin ik op dit moment het spel een beetje zat teworden.

(heb het veel en veel teveel en lang achter elkaar gespeeld)

Delen op andere websites

Ze krijgen allebei extra content, maar de xbox360 meer. Microsoft heeft daar niet voor niks 50.000.000 voor betaald.
Heb je een bron ? Want naar mijn weten krijgt alleen de XBOX 360 versie een extra downloadbare content. ;) Het is wel jammer dat het nog niet zeker is dat er voor de PS3 een DLC komt. Maar goed, een voordeel aan de XBOX 360 is dat ze een enorm rijke eigenaar hebben. Bill Gates, deze kerel kan alles kopen wat hij wil, dus ook een extra download bare content voor de XBOX 360, $ 50.000.000,- is voor hem slechts een prikkie. SONY heeft natuurlijk ook erg veel geld, maar niemand heeft het zo makkelijk al Bill Gates. Toch verwacht ik wel een DLC voor de PS3.

DSgregor :cya:

Delen op andere websites

Bron: Klik hier

GTA IV mag dan misschien uitkomen op de Xbox 360 en PS3 (en later, de PC) maar alleen de Xbox 360 zal downloadable content krijgen in de vorm van twee nieuwe episodes. Op de balans van Take-Two stond een post geboekt van $50 miljoen onder het kopje "Deferred revenue". Na wat speurwerk van de aandelen-analyse website SeekingAlpha zijn ze er achter gekomen waar deze $50 miljoen vandaan komt: Microsoft betaalt Take-Two twee keer $25 miljoen voor twee nieuwe episodes voor GTA IV.

Sony toont zich weer als een slechte "verliezer" hierin:

Sony heeft de exclusieve content, die voor spelers van de Xbox360 versie van Grand Theft Auto IV in de herfst beschikbaar komt, bekritiseerd.

Volgens Sony's marketingchef Scot Steinberg is er genoeg content beschikbaar op de originele releaseversie van Grand Theft Auto IV, om je lange tijd bezig te houden. Steinberg denkt niet dat veel gamers deze extra content zullen aanschaffen, vooral niet als ze nog bezig zijn met de originele game zelf.

Volgens Steinberg is Micosoft's exclusieve extra content voor GTA IV geen systemseller, ook al hebben ze hiervoor een vette cheque uitgeschreven. Sterker nog: "als je Grand Theft Auto IV combineert met Metal Gear Solid 4 en Gran Turismo 5 Prologue zal dat alleen maar meer consumenten doen besluiten om voor onze content te gaan", aldus Steinberg.

Delen op andere websites

tegenwoordig is er niks meer ''echt'' exclusief. je zal wel zien dat rockstar het alsnog wel voorelkaar krijgt om dezelfde content als de 360 naar de PS3 te brengen. het zal heel goed kunnen dat het gewoon tijdelijk exclusief is

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...