claud Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik zoek een mod voor vice city waarme je twee wapens van allemaal hebt. av bedankt Reageren
claud Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 ik zoek een mod voor vice city waarme je twee wapens van allemaal hebt.av bedankt dubbelpost: ik wil er een shamalmod bij waarmee de skimmer en shamal word! ik wil ook een speciaal bestand voor het skimmergeluid in dat van de shamal te changen Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 ik zoek een mod voor vice city waarme je twee wapens van allemaal hebt.av bedankt dubbelpost: ik wil er een shamalmod bij waarmee de skimmer en shamal word! ik wil ook een speciaal bestand voor het skimmergeluid in dat van de shamal te changen je mag niet dubbelposten!!! gebruik voortaan de functie: bewerken. bc7 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 ik zoek een mod voor vice city waarme je twee wapens van allemaal hebt.av bedankt Dude, hoe vaak heb ik jou al niet de link naar het Ik zoek een mod topic gegeven. En wat die mod betreft, het is maar deels mogenlijk. Ik kwam ooit een mod tegen waarmee je 2 mac10's had maar dat waren alleen maar models en textures. Hij schiet dus niet met 2. Het is gewoon niet mogelijk 2 wapens in Vice City te krijgen zelfs niet met een mod. @ BC7. Mod gebeuren mag hier ook niet. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als ik altijd zo'n topic maak, dan gaat het altijd op slot? Reageren
Beagle Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Als ik altijd zo'n topic maak, dan gaat het altijd op slot? Dan heb jij vaak pech, want meestal worden deze samengevoegd met het "ik zoek een mod topic". En, waarom zou je eigenlijk de Skimmer in de Shamal willen veranderen? De shamal is eral, de Skimmer is er al. Of heeft de ene functies die je bij het andere vliegtuig wil? In ieder geval kan je de handling wel veranderen. @BC7: Zo moet je dat niet zeggen: Beste Claud,Dubbelposten vinden wij uitermate vervelend en ongewenst; Wilt u in het vervolg de Bewerk Knop gebruiken? Een korte uitleg over het gebruik van de Bewerk knop en de functies ervan. De bewerkknop zit er als volgt uit: Als u op de aller linker knop drukt, krijgt u een nieuw menu. Daar staat Volledig bewerken, en Snel Bewerken. Volledig bewerken is hetzelfde als een nieuwe reactie posten; De snel bewerken knop is voor als u even snel iets wil bewerken, zonder alle functie's van de Volledige Bewerker. Als u klaar bent, drukt u op Bewerkt bericht plaatsen, en is het bericht bewerkt. Dit voorkomt dat u ooit nog hoeft dubbel te posten. MVG, Beagle. Reageren
iefen Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 nog iets: dit is het "showroom" onderdeel en niet "ik stel hier vragen" Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 nog iets:dit is het "showroom" onderdeel en niet "ik stel hier vragen" Niet eens op gelet Maar inderdaad, beetje dom om het in een Showroom te plaatsen terwijl de hulp sectie erboven staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.