Danoontje_nl Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) vind je een 10 niet overdreven.een 8 of een 9 dat zal je gta iv wel kunnen geven.een 10 is te overdreven gta kan beter.maar wat geef je als de DLC uit is een gta iv is nog beter geef je gta iv dan een 11? Bewerkt: 30 september 2008 door danoontje_nl
dynastus Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ik vind gta4 erg tegenvallen, zo erg dat ik al geruime tijd niet speel op de ps3! maar vice city vind ik nog steeds super doe hem nu voor de zesde keer ofzo. Als ik 4 net zo leuk als de rest (vc, sa, 3,& de stories) had gevonden, had ik er NOOIT aan gedacht om saints row aan te schaffen, ik vind het kloten om te moeten melden maar ik snap die hype rond gta4 totaal niet, de top down gta's maar proberen en anders zijn er nog genoeg visjes in de zee (destroy all humans, mercenaries enz.)Maar liever GTA5 die dan wel wat langer mee gaat.....ben bang dat ik nog lang moet wachten! jammer Er zijn meer mensen die gta4 vinden tegenvallen maar door het naampje zeggen ze alsnog dat het het beste spel ooit is. wtf? waar baseer jij dat op? dus jij denkt dat vele mensjes GTA IV een tien geven omdat het GTA is? dan heb jij echt iets mis begrepen... het is toch echt zo om dat gta zo groot is en de eerste sanbox game is.en daarom geven ze gta iv een 10 omdat het spel zogenaamd zo perfect is.gta iv mist zoveel zonder die graphics was gta iv niks.en ergens hoop ik dat saints row 2 beter word Is dat echt wat jij denkt? Ze geven GTA IV geen 10 omdat het perfect is, maar omdat ze het persoonlijk zó leuk vinden... Denk je dat de nieuwe Metal Gear Solid ook perfect is? Nee... Natuurlijk mist GTA IV zoveel zonder de graphics... SA mist ook zoveel zonder de drie eilanden! Graphics en eilanden zijn totaal 2 verschillende dingen maar ze verkozen de mogelijkeden van SA voor graphics en realisme op zich geen probleem maar naast de storyline is er niet veel te doen op de multiplayer na dan. maar voor de xbox heb je dan wel live nodig maar ALS gta4 de mogelijkheden had van sa en de graphics en een beetje minder realisme dan zou je een spel hebben dat een 10 waard is maja dat is mijn mening
freestyla Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 ik vind gta4 erg tegenvallen, zo erg dat ik al geruime tijd niet speel op de ps3! maar vice city vind ik nog steeds super doe hem nu voor de zesde keer ofzo. Als ik 4 net zo leuk als de rest (vc, sa, 3,& de stories) had gevonden, had ik er NOOIT aan gedacht om saints row aan te schaffen, ik vind het kloten om te moeten melden maar ik snap die hype rond gta4 totaal niet, de top down gta's maar proberen en anders zijn er nog genoeg visjes in de zee (destroy all humans, mercenaries enz.)Maar liever GTA5 die dan wel wat langer mee gaat.....ben bang dat ik nog lang moet wachten! jammer Er zijn meer mensen die gta4 vinden tegenvallen maar door het naampje zeggen ze alsnog dat het het beste spel ooit is. wtf? waar baseer jij dat op? dus jij denkt dat vele mensjes GTA IV een tien geven omdat het GTA is? dan heb jij echt iets mis begrepen... het is toch echt zo om dat gta zo groot is en de eerste sanbox game is.en daarom geven ze gta iv een 10 omdat het spel zogenaamd zo perfect is.gta iv mist zoveel zonder die graphics was gta iv niks.en ergens hoop ik dat saints row 2 beter word Is dat echt wat jij denkt? Ze geven GTA IV geen 10 omdat het perfect is, maar omdat ze het persoonlijk zó leuk vinden... Denk je dat de nieuwe Metal Gear Solid ook perfect is? Nee... Natuurlijk mist GTA IV zoveel zonder de graphics... SA mist ook zoveel zonder de drie eilanden! Graphics en eilanden zijn totaal 2 verschillende dingen maar ze verkozen de mogelijkeden van SA voor graphics en realisme op zich geen probleem maar naast de storyline is er niet veel te doen op de multiplayer na dan. maar voor de xbox heb je dan wel live nodig maar ALS gta4 de mogelijkheden had van sa en de graphics en een beetje minder realisme dan zou je een spel hebben dat een 10 waard is maja dat is mijn mening gta 4 verdiend nog altijd een 10 voor mij gewoon al voor de chique stad die ze weer neergezet hebben. ik mis ook wel alle mogelijkheden uit sanandreas en daar zal saints row 2 wel mijn verwachtingen inlossen maar de gta feel kunnen ze nooit brengen
Hayte Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 vind je een 10 niet overdreven.een 8 of een 9 dat zal je gta iv wel kunnen geven.een 10 is te overdreven gta kan beter.maar wat geef je als de DLC uit is een gta iv is nog beter geef je gta iv dan een 11? sommige reviews vermelden ook dat ze de DLC in de punten bij tellen (dat R* het niet vergeet, dat er nog wat komt)
Forumrunner Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Gta 4 zonder de graphics is als stront zonder geurtje
perry28 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 ik speel op dit moment saint row 2 op ps3 heb gta4 uitgespeeld en dan ben ik er ook wel klaar mee elk spel trouwens moet ik zeggen. ik vind persoonlijk saint row leuker is veel te doen een verhaal als in gta zit er niet in vind ik eigenlijk weer jammer maar ook weer niet heeft wel wat lekker knallen en doen zonder na tedenken heb veel plezier gehad met gta maar nu nog meer plezier met saint alleen multiplayer in gta is super veel tijd mee door gebracht
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Een bump van een jaar. Maar ik vindt nu dat TBOGT komt GTA zo wat op Saints Row 2 begint te lijken, of ligt dat nou aan mij?
SNIPER44 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Een bump van een jaar. Maar ik vindt nu dat TBOGT komt GTA zo wat op Saints Row 2 begint te lijken, of ligt dat nou aan mij? Saint's row draait allemaal om het gang gebeuren, wat in gta dus totaal niet is. Er zijn ook vele opties die je in sr2 hebt en in gta iv niet, dus van mij part lijkt het er totaal niet op.
Hanneswasco Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Oude discussie, nutteloze bump. -> slotje
Recommended Posts