Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Even een vraagje.

Waar haal je een slamvan.

heb spel dinsdag voor me verjaardag gekregen, dus weet ik niet waar alles is. sorry voor offtopic

Bewerkt: door Bling
Afgesplitst van "car screens" topic.
Geplaatst:

Dit kan heel gemakkelijk met een CarSpawner, zoek de auto op en klik op Spawn Car en dan in het spel staat ie voor je neus.

Ik weet niet of je al zo ver bent ,maar je kunt ook een Slamvan vinden in Las Venturas, in The Strip.

Ze rijden op LS vaak in het gebied rond de Tuningshop Loco Low Co dacht ik.

Op WikiGTA staan verschillende vindplaatsen van voertuigen en andere bijzondere dingen in San Andreas. Dit is een kaartje met de vindplaats van de Slamvan. Zoals je al op het kaartje kan lezen, is de Slamvan op deze plek import/export gerelateerd. Het lijkt me niet dat je al zover bent maar het kan natuurlijk altijd. Voor de rest rijden ze vaak in het gebied 'Rodeo' en omstreken.

Verder is een andere manier gewoon een carspawmer. Deze kan je hier vinden en moet je uiteraard downloaden. Maar als je even geduld hebt kun je later ook gewoon met het kaartje aan de slag gaan. Meer informatie over andere voertuigen kan je altijd op WikiGTA vinden en is dus ook vaak een bron voor leden die bezig zijn met San Andreas. Veel succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Als je geen carspawner kan of wilt gebruiken ga dan NIET zoeken. De ervaring leert dat als je een auto zoekt dat je 'm niet vind. Zoek je 'm niet dan zal je 'm op straat tegenkomen. Ga dus niet eindeloos doorzoeken als je 'm niet kan vinden. Succes ^_^

Quote van Joppie :Dit kan heel gemakkelijk met een CarSpawner, zoek de auto op en klik op Spawn Car en dan in het spel staat ie voor je neus.

---------------------

car spawner is toch alleen vor pc??

-------------------------------------------

Allemaal hartstikke bedankt.

Ik hoop dat met wat meer geld ik nu een mooie slamvan kan maken.

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:
Quote van Joppie :Dit kan heel gemakkelijk met een CarSpawner, zoek de auto op en klik op Spawn Car en dan in het spel staat ie voor je neus.

---------------------

Ja Carspawner is inderdaad alleen op pc.

Heb jij SA op de PS2? dan heb je er niets aan... :7

Geplaatst:

---------------------

Ja Carspawner is inderdaad alleen op pc.

Heb jij SA op de PS2? dan heb je er niets aan... :7

Das pech hebben...

naja ik vind hem wel

Geplaatst:

Goh, je hebt maar 1 vindplaats maar die is er maar 1 keer, en das als je bezig bent met Import/Export...

De Slamvan kom je meetsal tegen in Las Venturas in The Strip, maar ik zou niet zoeken naar een bepaalde auto, want dan vind je hem meestal niet, zoals koe al zei;)

Veel succes!

Is het niet zo dat als je de Import/Export missies hebt voltooid, je de Slamvan kan importeren op een bepaalde dag?

@hieronder: eindelijk heb ik een keer gelijk :dans::7

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Is het niet zo dat als je de Import/Export missies hebt voltooid, je de Slamvan kan importeren op een bepaalde dag?
Zodra de Slamvan is geëxporteerd kan die idd ook geïmporteerd worden. Dit geldt voor alle geëxporteerde voertuigen.
Geplaatst:
Zodra de Slamvan is geëxporteerd kan die idd ook geïmporteerd worden. Dit geldt voor alle geëxporteerde voertuigen.

Oke, hoeveelste missie isdat?

ik ben nu bij de missie: HouseParty (of hoe dsie ook heet)

Geplaatst:

Even een lijstje:

1. Los Santos, met Red County
  2. San Fierro, met Flint County
  3. Las Venturas, met Bone County

Zo te zien is de Import/Export in San Fierro, dus dat is het tweede gebied. Je kan pas de Import/Export gebruiken na de missie 'Customs Fast Track'. Die missie kan je pas spelen als je Wang Cars hebt gekocht. Je kan Wang Cars pas kopen nadat je de Driving School hebt afgerond en na de missie 'Yay Ka-Boom-Boom'.

Dus om dit te doen, heb je nog een hele lange weg met missies te doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...