Jump to content

Cesar vialpando & Life's a beach?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

Ik heb een missie die ik al tientalllen keren heb geprobeerd en nog niet lukken.

Eigenlijk 2 missies en allebei met de zelfde vraag.

De missies 'Cesar vialpando' & 'Life's a beach' lukken niet.

Dit komt doordat je daar pijltjes moet indrukken maar ik druk dan weer net te laat en dan weer net te vroeg..

En ik heb gezien dat veel leden dan zeggen dat je dan de instellingen zo laag mogelijk moet zetten maar waar doe je dit?

En tips zijn welkom. _O_

Alvast bedankt.

groetjes,

maurice

Geplaatst: (bewerkt)

Cesar Vialpando:

Allereerst moet je een Lowrider hebben. Deze moet je tunen, in de Lo-co Low Co. Je kan het beste alle goede dingen uitkiezen, en naar de wedstrijd gaan. Doe je hydraulics aan. Dan moet je 'dansen' met je auto. Let goed op wat er gebeurt. Kijk al wat verder, zodat je weet wat er aan komt. Je hoeft niet de maximale punten te halen hoor.

Toetsen PC Numpad Toetsen PS2 Joystick Wiel Pijltje op scherm
8 Voor Voorwielen Pijltje omhoog
2 Achter Achterwielen Pijltje omlaag
4 Links Zijwielen links Pijltje links
6 Rechts Zijwielen Rechts Pijltje rechts
8 & 4 Linksboven Voorwiel Links Pijltje schuin links omhoog
8 & 6 Rechtboven Voorwiel Rechts Pijltje schuin rechts omhoog
4 & 2 Linksonder Achterwiel Links Pijltje schuin links omlaag
6 & 2 Rechtsonder Achterwiel Rechts Pijltje schuin rechts omlaag

Life's a Beach:

Werk gewoon met de pijl toetsen. Als hij in het rondje is, moet je klikken. Blijf geconcentreerd. Je score hoeft niet helemaal goed te zijn. Steel op het goede moment de auto, en rij weg.

Instellingen verlagen:

Options » Display Options en verlaag het.

Links:

Link naar savegame forum: Klik

Link naar missie Cesar Vialpando: Klik

Link naar missie Lo-co Low Co: Klik

Veel succes!

@hieronder: Link naar savegame forum: Klik

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Hierboven zijn al een aantal tips gegeven, maar voor Life's a Beach kun je het beste een eigen ritme erin krijgen. ;)

Je kunt ook een safegame aanvraag doen.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo leden,

...

En ik heb gezien dat veel leden dan zeggen dat je dan de instellingen zo laag mogelijk moet zetten maar waar doe je dit?

En tips zijn welkom. _O_

Alvast bedankt.

groetjes, maurice

Welkom op het GTAForum maurice :cya:

Je instellingen kan je verlagen (zo laag mogelijk zetten) bij Options > Display Setup > Advanced

Zet hierbij je Frame Limmiter aan en de Draw Distance lager of zo laag mogelijk, eventueel kan je ook de resolutie lager zetten. Verder is het een kwestie van de juiste timing: dus op de knop drukken als het pijltje in de cirkel is. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Hallo leden,

...

En tips zijn welkom. _O_

Alvast bedankt.

groetjes, maurice

Welkom op het GTAForum maurice :cya:

Je instellingen kan je verlagen (zo laag mogelijk zetten) bij Options > Display Setup > Advanced

Zet hierbij je Frame Limmiter aan en de Draw Distance lager of zo laag mogelijk, eventueel kan je ook de resolutie lager zetten. Verder is het een kwestie van de juiste timing: dus op de knop drukken als het pijltje in de cirkel is. Succes ^_^

teunkt11 je moet heel goed kijken naar de pijlyjes en als je bezig bent dan denk aan iets leuks bijv. als je ijndelijk de mission hebt gehaalt DUS....... doe je beste best :dans::dans::dans::cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...