.Phobia Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) nieuwe sig gemaakt van haze toch een tijdje aan bezig gezeten. comments & rate? =D ( geef tips! ik wil beter worden ^^ ) V1. V2. V3. ( deze vind ik wel de beste ) Bewerkt: 7 juni 2008 door aartdognau Reageren
KJF Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Je kan zien dat je al aardig op weg bent naar je droom ( zie je signature ) Je render is goed ingeblend, en het lettertype past er goed bij. Alleen vind ik die patterns niet zo mooi, het is te rechthoekig, misschien kan je met een soft brush 100px er wat langs gummen zodat het lijkt of ze vervagen dit komt er veel mooier uit te zien. Voor de rest vind ik je achtergrond goed gelukt en heb ik niet veel te zeggen. 8.5/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Je kan zien dat je al aardig op weg bent naar je droom ( zie je signature )Je render is goed ingeblend, en het lettertype past er goed bij. Alleen vind ik die patterns niet zo mooi, het is te rechthoekig, misschien kan je met een soft brush 100px er wat langs gummen zodat het lijkt of ze vervagen dit komt er veel mooier uit te zien. Voor de rest vind ik je achtergrond goed gelukt en heb ik niet veel te zeggen. 8.5/10 KJF, dankje voor je comment ik ga eens kijken wat ik kan doen met die patterns. versie 2 volgt dus nog ^^ Reageren
Jay; Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Ik vind dit een aardig gelukte signature al zijn er toch wel wat minpunten. Versie 2 is in dit geval veel beter aangezien je op vele plekjes de rechte hoeken hebt afgewerkt. Om eerlijk te zijn vind ik de brushes erg lelijk. Het past totaal niet bij de signature en vooral het zwarte gedeelte komt er niet mooi uit. Ik zie ook dat het allemaal wat lichter wordt boven het hoofd en dat vind ik er ook niet erg mooi uitzien. Probeer eens wat andere effecten uit en maak de signature ook breder. Ik zie steeds vaker hoge signatures waarbij de breedte erg klein is. Het is en blijft jouw keuze maar ik vind het in ieder geval veel mooier. Je tekst, border en plaatsing zien er wel erg goed uit. Je kan het zwarte en gele er echt in terugzien en het is allemaal niet te groot. Ook heb je een goede font gekozen en uiteindelijk blijft Versie 2 veel beter. Veel succes verder! Bewerkt: 6 juni 2008 door Jay; Reageren
.Phobia Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik vind dit een aardig gelukte signature al zijn er toch wel wat minpunten. Versie 2 is in dit geval veel beter aangezien je op vele plekjes de rechte hoeken hebt afgewerkt. Om eerlijk te zijn vind ik de brushes erg lelijk. Het past totaal niet bij de signature en vooral het zwarte gedeelte komt er niet mooi uit. Ik zie ook dat het allemaal wat lichter wordt boven het hoofd en dat vind ik er ook niet erg mooi uitzien. Probeer eens wat andere effecten uit en maak de signature ook breder. Ik zie steeds vaker hoge signatures waarbij de breedte erg klein is. Het is en blijft jouw keuze maar ik vind het in ieder geval veel mooier.Je tekst, border en plaatsing zien er wel erg goed uit. Je kan het zwarte en gele er echt in terugzien en het is allemaal niet te groot. Ook heb je een goede font gekozen en uiteindelijk blijft Versie 2 veel beter. Veel succes verder! dankje voor de tips, ik probeer morgen wel die dingen te verwezelijken. maar nu heb ik ff geen tijd . maar eerlijk gezegt zijn de effecten die ik heb toegepast uit mijn duim gezogen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.