Jump to content

Three Leaf Clover & Dust Off


Lycan

Recommended Posts

Three Leaf Clover

Nou, wat het probleem is, is dat ik als ik de politie agenten op het begin heb neergehaald, dat Packie en Derrick dan in 't steegje gaan schieten, maar als ik ze dekking geef, dan word ik in m'n rug geschoten, zovaak dat ik nauwelijks kan heb om me om te draaien, als ik dat heb, knal ik hem wel neer, maar dan rennen Pack en Derrick weg, die volg ik dan.

Dan ben ik bij Derrick draai ik me om, knal de agenten af, dan ben ik opeens te ver bij Derrick en Packie vandaan omdat het neerhalen van politieagenten wat tijd kost. Als ik dan ren wordt er op me geknald, als ik doorren wordt ik doorzeeft door kogels, als ik ze neerhaal ben ik te ver weg en is de missie niet gelukt. Ik heb deze missie 7 keer geprobeerd, en het lukt nog steeds niet.

Dust Off

Ik achtervolg de heli en wacht to hij geland is. Soms heb ik het geluk dat Dwayne wat mannen kan sturen. We halen alle bewakers neer en stelen de heli, althans, ik dan. Ik bots opeens tegen een gebouw, geen probleem, ik draai. M'n heli gaat vooruit, en als ik iets lager en naar rechts wil vliegen bots ik tegen een klein gebouwtje waardoor ik samen met een kapotte heli dood neerval. Een andere keer was ik op de plek waar ik moest landen, alleen vlieg ik telkens over de landingsplek, kan iemand me vertellen hoe ik hieruit kom?

Alvast bedankt,

Lycan

Link to comment
Delen op andere websites

Three Leaf Clover is inderdaad een lastige missie i.v.m. de politieagenten. Alhoewel ik daar pas last van had in het metrostation. Ik weet niet hoe jij de missie doet, maar je moet Patrick en Derrick altijd volgen, en je moet niet alle agenten doodschieten. Als je uit de bank komt probeer je eerst enkele agenten dood te schieten, en van zodra Packie en Derrick in het steegje gaat volg je ze. Dan moet je je alleen focussen op de agenten voor je, dus diegenen waar Patrick en Derrick op schieten. Wat hier wel belangrijk is, is dat je schuilt want anders schieten ze je zo dood, er zullen genoeg dozen en andere objecten staan om achter te schuilen. Verder is het de truc om net te schieten wanneer de agenten zich 'ontschuilen' en ze dus van achter het muurtje of dergelijke vandaan komen. Wanneer deze dood zijn (handig te vermoorden met Grenades, Molotov Cocktail of RPG) zullen Patrick en Derrick verder lopen. Jij moet ze dan blijven volgen, en als Patrick en Derrick doorlopen, doe jij dit ook. Als je politie wagens ziet kan je deze gewoon negeren, of je kan een RPG gebruiken om er van af te zijn. Normaal moet dit niet zo heel moeilijk zijn, want als je veel schuilt in deze missie en grof geschut gebruikt mag dit geen probleem zijn.

Wanneer je te weinig wapens hebt koop je best even volle amunitie bij de ammu-nation, je geld kan je toch nergens anders voor gebruiken. ;) Als je dan toch geen wapens wilt kopen, kan je deze op hun vindplaatsen halen.

Dan Dust Off, deze missie is eigenlijk helemaal niet lastig, en wat ik uit jouw beschrijving kan vinden is dat je niet goed met de helikopter overweg kan. Als ik juist ben, en dit dus het geval is dan kan je best even oefenen met een helikopter. Deze kan je vinden bij de Helitours, in het zuiden van Algonquin, of met een cheat of dergelijke.

Je hoeft je trouwens niet te haasten met de helikopter, want volgens mij zit er geen tijdslimiet op en zit niemand je op de hielen. Het landen vergt gewoon wat oefening, maar als je dit heel rustig doet en traag probeert te landen, kan dit geen probleem zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan Dust Off, deze missie is eigenlijk helemaal niet lastig, en wat ik uit jouw beschrijving kan vinden is dat je niet goed met de helikopter overweg kan. Als ik juist ben, en dit dus het geval is dan kan je best even oefenen met een helikopter. Deze kan je vinden bij de Helitours, in het zuiden van Algonquin, of met een cheat of dergelijke.

Je hoeft je trouwens niet te haasten met de helikopter, want volgens mij zit er geen tijdslimiet op en zit niemand je op de hielen. Het landen vergt gewoon wat oefening, maar als je dit heel rustig doet en traag probeert te landen, kan dit geen probleem zijn. ;)

Tevens kan je op de playsation3 met L1 en R1 om je as draaien met de heli.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...