Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 New Beach, Los Santos! Deze keer heb ik het strand van Los Santos onderhanden genomen. Wat vinden jullie er deze keer van?Screens vanaf mapeditor:De 1e kant van het strandDe 2e kant van het strandFinal Build!Status: Work In ProgressEr komen nog in-game screens .Er komen nog meer Detalis, zoals een friettent, en ook nog een:Blijf dit topic in de gaten houden! Reageren
David22 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ziet er leuk uit, ga zo door! Binnenkort een bèta/release? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Update: De ingang Hoog! Deze hekken gaan automatisch open! Bewerkt: 6 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ziet er goed uit, ga zo door zou ik zeggen! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 ~Update~ Ga hier maar eens wonen! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) BETA TESTERS! Ik zoek béta testers. De gene wie zin hebben, stuur mij een PB! Het bestand: Hier is hij te downloaden. Bewerkt: 8 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 BIG UPDATE! De pier Ga hier maar eens winkelen! Status: [WIP]|[REL] Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 BETA TESTERS! Ik zoek béta testers. De gene wie zin hebben, stuur mij een PB! Het bestand: Hier is hij te downloaden. Ik krijg een of andere error over een verkeerde code. Ik heb niet eens een code ingevult! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik ga het even proberen te fixen, ik edit mijn post als het is opgelost. Hier is hij te downloaden. Bewerkt: 8 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Timske Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ziet er leuk uit, kun je zoiets in SA-MP zetten? Als da kan wil je dan iets voor me maken? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik kan wel iets maken, maar ik weet niet of het in SA:MP Kan... Reageren
Dastard Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Mooi, maar ik vind dat er voetpaden moeten. Btw, ik vind het wat opeengeperst.. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Maak een soort baan voor een trein met hijskranen die stop je dan zover in de grond dat alleen nogmaar een stukje van de paal over is en de --------- balk Dat lijkt me vet Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Mooi en vooral knap gemaakt, maar wat kan je ermee? Dan loop je over het strand en dan denk je: "Goh leuk, een gebouw!". En dan loop je weer door. Daar heb je natuurlijk niet zoveel aan. Probeer er wat wapens te laten spawnen, of wat coole, snelle, mooie auto's. Want als je nu voorbij rijdt dan zie je alleen een gebouw. Ook unique stunt jumps maken het al vele malen beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.