Jump to content

[WIP] New Beach, Los Santos

Recommended Posts

Geplaatst:

Ehmm, Die heet; gate_autoL. Veel succes.

PS; Sorry voor de late reactie :(.

Geplaatst:
Ehmm, Die heet; gate_autoL. Veel succes.

PS; Sorry voor de late reactie :(.

Bedankt he! Beter laat dan nooit.. Ik vind die deuren bij die pier vet.. Kijk ik graag na lol :puh:

Ik ben nu ook bezig met map modden is kei leuk :puh:

Groeten Tim

Geplaatst:
Mooi en vooral knap gemaakt, maar wat kan je ermee? Dan loop je over het strand en dan denk je: "Goh leuk, een gebouw!". En dan loop je weer door. Daar heb je natuurlijk niet zoveel aan. Probeer er wat wapens te laten spawnen, of wat coole, snelle, mooie auto's. Want als je nu voorbij rijdt dan zie je alleen een gebouw. Ook unique stunt jumps maken het al vele malen beter.

deze ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

*BUMP*?

Misschien is het mooi om sommige wegen te Asfalteren (dus met asfalt) en er stenen voetpaden langs te maken dan is het mooier en lijkt het wat gezelliger. Kun je er auto's laten rijden zonder de MAIN.scm en de Script.igm aan te moeten passen? Dan is het Helemaal gaaf! Maak bij dat winkel straatje alle Kledingwinkels en alle andere dingen voor je uiterlijk en niet te vergeten een GYM en fast-food shops! Blijft het safehouse gewoon staan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...