Timske Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Wa is naam van die poort? Ik weet er iets vets mee Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ehmm, Die heet; gate_autoL. Veel succes. PS; Sorry voor de late reactie . Reageren
Timske Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ehmm, Die heet; gate_autoL. Veel succes.PS; Sorry voor de late reactie . Bedankt he! Beter laat dan nooit.. Ik vind die deuren bij die pier vet.. Kijk ik graag na lol Ik ben nu ook bezig met map modden is kei leuk Groeten Tim Reageren
Robin B Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Wat goed Tijmen.Ook heel mooi gemaakt.Net een nieuwe stad. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dankje, iemand nog verdere reacties? Ideeën? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Mooi en vooral knap gemaakt, maar wat kan je ermee? Dan loop je over het strand en dan denk je: "Goh leuk, een gebouw!". En dan loop je weer door. Daar heb je natuurlijk niet zoveel aan. Probeer er wat wapens te laten spawnen, of wat coole, snelle, mooie auto's. Want als je nu voorbij rijdt dan zie je alleen een gebouw. Ook unique stunt jumps maken het al vele malen beter. deze Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 *BUMP*? Misschien is het mooi om sommige wegen te Asfalteren (dus met asfalt) en er stenen voetpaden langs te maken dan is het mooier en lijkt het wat gezelliger. Kun je er auto's laten rijden zonder de MAIN.scm en de Script.igm aan te moeten passen? Dan is het Helemaal gaaf! Maak bij dat winkel straatje alle Kledingwinkels en alle andere dingen voor je uiterlijk en niet te vergeten een GYM en fast-food shops! Blijft het safehouse gewoon staan? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ziet er wel moooi uit ik vind het mooi zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.