Basssss Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik ga vaak met een paar vrienden ff MP doen, maar vaak worden we dan gestoord door iemand anders. Dus ik wil graag weten hoe ik snelweg een eigen server maak of mag ik misschien iemand anders server gebruiken waar een slotje op zit met een ww...? Alvast bedank! Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hallo? We worden en pisnijdig van die mensen die de hele tijd storen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Zelf ben ik meer van het SA-mp gedeelte, maar met een zoekfunctie op het VC-mp forum en een link in de downloaddatabase van de VC-mp site kom je al verder: Downloads Handleiding server maken Hiermee maak je een standaard server, het maken van een gamemode zal ook wel op het internet te vinden zijn. Succes ermee Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Zelf ben ik meer van het SA-mp gedeelte, maar met een zoekfunctie op het VC-mp forum en een link in de downloaddatabase van de VC-mp site kom je al verder:Downloads Handleiding server maken Hiermee maak je een standaard server, het maken van een gamemode zal ook wel op het internet te vinden zijn. Succes ermee Lol, ik ben hier echt heel goed in, zit al vast bij stap 1, kan de map niet vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.