Jump to content

gta vice original files


claud

Recommended Posts

hey ik moet de orginele handling cfg carcols je weet wel etc en een orginele dff en txd file

We weten welke bestanden je wilt als je aangeeft voor welke auto. 'Een originele dff en txd file'... Tsja, welke precies, want er zijn er zoveel. Geef even aan welke je wilt en iemand die het leest kan het even voor je uploaden, dat bespaart veel meer tijd dan giswerk en afwachten tot jij de goede hebt gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik moet de orginele handling cfg carcols je weet wel etc en een orginele dff en txd file

We weten welke bestanden je wilt als je aangeeft voor welke auto. 'Een originele dff en txd file'... Tsja, welke precies, want er zijn er zoveel. Geef even aan welke je wilt en iemand die het leest kan het even voor je uploaden, dat bespaart veel meer tijd dan giswerk en afwachten tot jij de goede hebt gekregen.

van de manana

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze eventjes voor je gepakt, de regeltjes van de Manana zitten in het tekstbestand en de bestanden van de Manana zitten gewoon in 't .rar-pakket. Mocht ik iets vergeten zijn zeg je 't maar.

Manana.rar

ze werkt niet :N

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze eventjes voor je gepakt, de regeltjes van de Manana zitten in het tekstbestand en de bestanden van de Manana zitten gewoon in 't .rar-pakket. Mocht ik iets vergeten zijn zeg je 't maar.

Manana.rar

ze werkt niet :N

Bedoel je daarmee dat je het bestand niet kan openen? In iedergeval heb je Winrar nodig om het bestand te openen, wat hier te downloaden is. Mocht dit niet hetgene zijn wat je bedoelt hoor ik het wel, succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze eventjes voor je gepakt, de regeltjes van de Manana zitten in het tekstbestand en de bestanden van de Manana zitten gewoon in 't .rar-pakket. Mocht ik iets vergeten zijn zeg je 't maar.

Manana.rar

ze werkt niet :N

Bedoel je daarmee dat je het bestand niet kan openen? In iedergeval heb je Winrar nodig om het bestand te openen, wat hier te downloaden is. Mocht dit niet hetgene zijn wat je bedoelt hoor ik het wel, succes ;)

hij zecht met winrar: er kwam een spontaan eine van archief

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze eventjes voor je gepakt, de regeltjes van de Manana zitten in het tekstbestand en de bestanden van de Manana zitten gewoon in 't .rar-pakket. Mocht ik iets vergeten zijn zeg je 't maar.

Manana.rar

ze werkt niet :N

Bedoel je daarmee dat je het bestand niet kan openen? In iedergeval heb je Winrar nodig om het bestand te openen, wat hier te downloaden is. Mocht dit niet hetgene zijn wat je bedoelt hoor ik het wel, succes ;)

hij zecht [sic] met winrar: er kwam een spontaan eine van archief

Heb je een oude versie van Winrar? Probeer het anders met 7-zip.

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

Linksboven bij Winrar heb je staan ''Uitpakken in'' klik op die knop en selecteer dan de map waarin je het bestand wilt hebben. Er is ook nog een andere manier selecteer gewoon de bestanden uit de .rar en sleep ze dan naar de map waarin je ze wilt hebben.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met einde van archief, maar soms wil het helpen als je de .rar even verwijderd en hem dan opnieuw download en dat je hem dan opnieuw uitpakt.

Veel succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...