Jump to content

Hoe je op die toren komt:)

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kom je op die toren met een moto?

alvast bedankt!

P.s.: het is die toren in los santos, er ligt een prachute, kweet niet hoe je hier een kaartje toevoegt, sorry..

Geplaatst: (bewerkt)

Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler.

Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler.

Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap

wtf?:o:o

da haddek dus nooit verwacht:o:p

bedankt he!

Geplaatst:

Die gast uit het filmpje heeft de toren alleen een paar 100x verhoogt, dus als je eraf springt verwacht dan niet dat ie zo groot is als in het filmpje. ;)

Geplaatst:

Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. ^_^

Geplaatst:
Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. ^_^

haha :schater:

was me dat een operatie voordat ik hem vond :schater:

Geplaatst:

Gaaf filmpje.

op een gegeven moment leek het net of ie omhoog viel inplaats van naar beneden.

100x verhoogd? ik denk 1000x :D

Geplaatst:
Gaaf filmpje.

op een gegeven moment leek het net of ie omhoog viel inplaats van naar beneden.

100x verhoogd? ik denk 1000x :D

denkek eerlyk gezegd ook :schater:

Geplaatst:

in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2!

ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! :duh:

Geplaatst:
in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2!

ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! :duh:

De toren in het filmpje is ook niet de toren die er normaal hoort te staan. Deze toren is duidelijk een mod. De standard toren is hetzelfde als in de PS-2 versie. ;)
Geplaatst:

Nou,ik ben al een keer met een motor in die marker gaan staan,maar er gebeurde niets hoor..:N

Geplaatst:

Normaal moet je dan naar de top geteleporteerd worden, ik zou het nogmaals proberen. Misschien dat er een bugje was of dat je verkeerd stond. ;)

Geplaatst:
Nou,ik ben al een keer met een motor in die marker gaan staan,maar er gebeurde niets hoor.. :N
Als je het goed doet kom je uit bij een trapje op het dak, dan hoef je alleen nog de trap op te rijden, moet jou ook lukken. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...