MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 hoe kom je op die toren met een moto? alvast bedankt! P.s.: het is die toren in los santos, er ligt een prachute, kweet niet hoe je hier een kaartje toevoegt, sorry.. Reageren
Jay; Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler. Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap Bewerkt: 6 juni 2008 door Jay; Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Je zult verbaast staan over hoe simpel het is om op die toren te komen met een tweewieler. Ga helemaal beneden aan de toren staan en je zult een gele marker zien. Ga erin staan met je tweewieler en je zult vanzelf boven zijn. Bovenaan de toren kun je vervolgens doen wat je wilt. Het gebouw betreden is niet mogelijk met een ander voertuig dan een tweewieler.Edit: Een Snapmap met de precieze locatie: Click here to view the SnapMap wtf?:o:o da haddek dus nooit verwacht:o:p bedankt he! Reageren
Basssss Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Die gast uit het filmpje heeft de toren alleen een paar 100x verhoogt, dus als je eraf springt verwacht dan niet dat ie zo groot is als in het filmpje. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Het is ook de enige enex (gele pijl) in SA waarbij dit mogelijk is. Mooie toren om triple insane jumps te maken of om vanaf te basejumpen. Zoals naar die Police Maverick waar jij laatst nog naar vroeg. haha was me dat een operatie voordat ik hem vond Reageren
Royboow Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Gaaf filmpje. op een gegeven moment leek het net of ie omhoog viel inplaats van naar beneden. 100x verhoogd? ik denk 1000x Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Gaaf filmpje.op een gegeven moment leek het net of ie omhoog viel inplaats van naar beneden. 100x verhoogd? ik denk 1000x denkek eerlyk gezegd ook Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Het is gelukt, egt gaaf man! Aanrader als je je verveelt in San Andreas:) Reageren
trevortjes Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2! ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 in dat filmpje hebben ze een veel grotere toren dan in het echt op de ps2!ik dacht ook van ik moet die toren vinden, maar dat lukte dus niet omdat ik alleen dacht dat ie zo groot was! De toren in het filmpje is ook niet de toren die er normaal hoort te staan. Deze toren is duidelijk een mod. De standard toren is hetzelfde als in de PS-2 versie. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Nou,ik ben al een keer met een motor in die marker gaan staan,maar er gebeurde niets hoor.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Normaal moet je dan naar de top geteleporteerd worden, ik zou het nogmaals proberen. Misschien dat er een bugje was of dat je verkeerd stond. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Oké,ik zal het nog eens een keertje proberen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Nou,ik ben al een keer met een motor in die marker gaan staan,maar er gebeurde niets hoor.. Als je het goed doet kom je uit bij een trapje op het dak, dan hoef je alleen nog de trap op te rijden, moet jou ook lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.