Jump to content

Francis is Weg?


Capodaano

Recommended Posts

Hee iedereen, ik heb net de storyline uitgespeeld en nu is Francis McReary ineens weg!

Hoort dit zo?

Grtz,

CapoDaano

P.S Ik had Derrick vermoord bij de missie Blood Brothers, en niet Francis

Bewerkt: door Capodaano
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je weg? Uit je telefoonboek? Je hebt hem dus niet vermoord tijdens de missie Blood Brothers? Heb je voor wraak of het geld gekozen?

Iets meer informatie dus alstublieft? :D

Edit @ hieronder: Oh wist ik niet. :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst.

dat wist ik nog niet krijg je dat te zien in een cutscene ofzo??

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst.

dat wist ik nog niet krijg je dat te zien in een cutscene ofzo??

Da's ergens te lezen op het ingame Internet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Inderdaad, hij wordt opgepakt wegens corrupte zaken (wat ik eigenlijks wel verwacht had). I.p.v Francis kan Kiki je wanted ook laten verdwijnen en meestal doet ze dat vaker dan Francis. Alleen met Kiki moet je goed bevriend zijn van Francis hoef je alleen maar hem in leven te laten in de missie Blood Brothers.

@hieronder: En wat voor SMS'jes! :puh:

@Noxxor: Dat is Francis niet Gerry. ;)

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, hij wordt opgepakt wegens corrupte zaken (wat ik eigenlijks wel verwacht had). I.p.v Francis kan Kiki je wanted ook laten verdwijnen en meestal doet ze dat vaker dan Francis. Alleen met Kiki moet je goed bevriend zijn van Francis hoef je alleen maar hem in leven te laten in de missie Blood Brothers.

Kiki moet je gewoon een paar keer meenemen naar een comedyshow en met haar gaan bowlen/darten. Daarna kun je leuke dingen doen en gaat ze SMS'jes sturen. Ze belt een keer en dan kun je wanted leven wegdoen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat :puh: Had het beter voor met Derrick ^_^ achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden :puh: (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat :puh: Had het beter voor met Derrick ^_^ achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden :puh: (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) :cya:

Ik neem aan dat je Francis bedoeld ;) Gerry zit in de gevangenis :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat :puh: Had het beter voor met Derrick ^_^ achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden :puh: (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) :cya:

Ik neem aan dat je Francis bedoeld ;) Gerry zit in de gevangenis :puh:

Die Gerry vind ik gewoon wazig..

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vind het wel jammer! Ik had 4 sterren, wou Francis bellen (want ik had nog maar weinig leven over), maar ik vond hem niet...

Een halve minuut later stond ik voor het hospitaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...