Capodaano Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Hee iedereen, ik heb net de storyline uitgespeeld en nu is Francis McReary ineens weg! Hoort dit zo? Grtz, CapoDaano P.S Ik had Derrick vermoord bij de missie Blood Brothers, en niet Francis Bewerkt: 7 juni 2008 door Capodaano Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Hoe bedoel je weg? Uit je telefoonboek? Je hebt hem dus niet vermoord tijdens de missie Blood Brothers? Heb je voor wraak of het geld gekozen? Iets meer informatie dus alstublieft? Edit @ hieronder: Oh wist ik niet. Bewerkt: 6 juni 2008 door Hanneswasco Reageren
Rullez Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst. Reageren
Carl-J Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst. dat wist ik nog niet krijg je dat te zien in een cutscene ofzo?? Reageren
Iscariah Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Dit hoor inderdaad zo, want als het goed is heb je met de missie Blood Brother Derrick vermoord. Dan behoud je dus je relatie met Francis, maar dan wordt Francis aan het einde van de storyline opgepakt door de politie en wordt hij berecht. En daarom verdwijnt hij uit je contactenlijst. dat wist ik nog niet krijg je dat te zien in een cutscene ofzo?? Da's ergens te lezen op het ingame Internet. Reageren
Capodaano Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Nee ik had hem niet vermoord bij Blood Brothers, ik had Derrick vermoord Reageren
vercettiboy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 je hoort dit ook op de radio Reageren
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Inderdaad, hij wordt opgepakt wegens corrupte zaken (wat ik eigenlijks wel verwacht had). I.p.v Francis kan Kiki je wanted ook laten verdwijnen en meestal doet ze dat vaker dan Francis. Alleen met Kiki moet je goed bevriend zijn van Francis hoef je alleen maar hem in leven te laten in de missie Blood Brothers. @hieronder: En wat voor SMS'jes! @Noxxor: Dat is Francis niet Gerry. Bewerkt: 7 juli 2008 door hackman Reageren
ikt Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Inderdaad, hij wordt opgepakt wegens corrupte zaken (wat ik eigenlijks wel verwacht had). I.p.v Francis kan Kiki je wanted ook laten verdwijnen en meestal doet ze dat vaker dan Francis. Alleen met Kiki moet je goed bevriend zijn van Francis hoef je alleen maar hem in leven te laten in de missie Blood Brothers. Kiki moet je gewoon een paar keer meenemen naar een comedyshow en met haar gaan bowlen/darten. Daarna kun je leuke dingen doen en gaat ze SMS'jes sturen. Ze belt een keer en dan kun je wanted leven wegdoen Reageren
Noxxor Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat Had het beter voor met Derrick achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) Reageren
Valto Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat Had het beter voor met Derrick achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) Ik neem aan dat je Francis bedoeld Gerry zit in de gevangenis Reageren
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik heb Gerry neergeknald, hopeloze vent vond ik dat Had het beter voor met Derrick achteraf bleek ook dat Kate, Michael & Patrick de dood van Gerry niet zo erg vonden (weet niet hoe dit zal zijn als ik Derrick had omgelegd) Ik neem aan dat je Francis bedoeld Gerry zit in de gevangenis Die Gerry vind ik gewoon wazig.. Reageren
Busenitz Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Tja, ik vind het wel jammer! Ik had 4 sterren, wou Francis bellen (want ik had nog maar weinig leven over), maar ik vond hem niet... Een halve minuut later stond ik voor het hospitaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.