kamranoi Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 eeyz allemaal ik kan geen vids meer uploaden naar youtube omdat ze zeggen dat mijn filmpje te groot is terwijl het maar 47 mb is en de limiet ongeveer 1 gb is, en mijne duurt trouwens maar 4 minuten. weet iemand waar het dan aan kan liggen.? greetz kamranoi Reageren
tjoef Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik denk dat ik al eens van dit probleem gehoord heb. Probeer het nogmaals te uploaden, dan kan het zijn dat het nu wel lukt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Probeer het anders nog een keer. Dan weten we of we nog moeten helpen of niet . Reageren
kamranoi Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 vids zijn allang geupload ik kom het gewoon niet op mijn eigen internet verbinding dus deed ik het via iemand andrese internet. nu staat ie allang op youtube. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.