-GoldWing- Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Hey, ik heb een probleem met m,n xbox 360. Want ik heb een ethernet aansluiting op m,n pckast en daar stop ik dan die ethernet kabel in. En dan sluit ik hem aan op de xbox . En dan krijg ik bij test connection een fout bij ip adres. Ik heb gewoon internet op m,n pc. Kan iemand me helpen? Reageren
Devsio Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Komt er een connectie te staan bij je netwerkverbindingen als je hem aansluit? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ja, als ik bij test connection staat er connected. Reageren
Devsio Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Oke en je hebt je main verbinding op sharing staan? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Effe kijken... Ik ga zo wel effe update van wat er staat. Reageren
Devsio Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Wat in het rood omcirkeld is moet je aan hebben staan. Als je dat heb gedaan dan help ik je graag verder . Bewerkt: 6 juni 2008 door Devsio Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Nu gaat de ip adress test welgoed maar dan stopt die weer bij dns test. Wat moet ik hiertegen doen? Ik gebruik een ethernetkabel!!! Reageren
Devsio Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 poorten hoef je in princiepe niet te openen. Als het internet het gewoon doet op je computer dan kan je ook gewoon het internet delen met je xbox. Ga naar je verbinding > eigenschappen > internetprotocol (TCP / IP) > eigenschappen en daar kan je je dns veranderen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 Dat heb ik al geprobeerd maar ik ben niet zo,n expert in internet dingen. Kan iemand iets prezierer zijn in wat ik moet doen, want nu snap ik er helemaal niks van :? :? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.