Think Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik kan de missie niet starten Ik zie de "D" op de map staan en ook de startpijl in het park, maar ik loop er gewoon door Het activeert de missie niet... Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Hé, da's raar... Probeer ondertussen even een andere missie. Ga bijvoorbeeld even een job doen van Little Jacob of Roman. Of probeer een andere missie die jij op dat moment wel kan doen. Kom in iedergeval een andere keer terug. Waarschijnlijk moet je eerst een andere missie voltooien, voordat je aan deze missie kunt beginnen. Wie weet kun je dan wel aan de missie beginnen.. WikiGTA Tunnel of Death Succes verder... DSgregor Bewerkt: 6 juni 2008 door DSgregor Reageren
Think Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Hé, da's raar... Probeer ondertussen even een andere missie. Ga bijvoorbeeld even een job doen van Little Jacob of Roman. Of probeer een andere missie die jij op dat moment wel kan doen. Kom in iedergeval een andere keer terug. Waarschijnlijk moet je eerst een andere missie voltooien, voordat je aan deze missie kunt beginnen. Wie weet kun je dan wel aan de missie beginnen.. WikiGTA Tunnel of Death Succes verder... DSgregor Dat is de enigste missie die ik momenteel kan doen Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Hé, da's raar... Probeer ondertussen even een andere missie. Ga bijvoorbeeld even een job doen van Little Jacob of Roman. Of probeer een andere missie die jij op dat moment wel kan doen. Kom in iedergeval een andere keer terug. Waarschijnlijk moet je eerst een andere missie voltooien, voordat je aan deze missie kunt beginnen. Wie weet kun je dan wel aan de missie beginnen.. WikiGTA Tunnel of Death Succes verder... DSgregor Dat is de enigste missie die ik momenteel kan doen Ik neem aan dat je nog wel kunt uitgaan met vrienden ? Jobs doen voor Little jacob, Roman en races voor Brucie doen. Daten met Michelle/Kate.. Probeer gewoon wat. Want dit probleem heb ik ook nog nooit meegemaakt, en blijkbaar de andere forum leden ook niet, anders reageren ze wel. Erg vreemd eerlijk gezegt, wacht gewoon op een telefoontje, of bel iedereen even op om te kijken of ze nog wat voor je hebben. En wat ook belangrijk is, is dat je regelmatig je Mail moet 'checken'. Hier staat soms missie opdrachten in, en goeie/leuke informatie Succes DSgregor Reageren
Think Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Mijn mail heb ik al gecheckt, ik zal eens een activiteit doen. Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Probeer anders je contactpersoon te bellen, misschien heeft die nog wat te melden. Anders is het misschien mogelijk dat je de missie alleen op een bepaalde tijd kunt starten zoals bij Three Leaf Clover. Reageren
Think Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Probeer anders je contactpersoon te bellen, misschien heeft die nog wat te melden. Anders is het misschien mogelijk dat je de missie alleen op een bepaalde tijd kunt starten zoals bij Three Leaf Clover. Eerst had ik een ouder save game geladen, geen succes, dan zelfmoord gepleegd geen succes en dan ben ik iets weesten drinken met Packie en gelukkig kan ik nu weer missie's doen. Bedankt! Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Bedank DSgregor dan ook, want die heeft je ook goed geholpen Reageren
Think Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Bedank DSgregor dan ook, want die heeft je ook goed geholpen Bedankt DSgregor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.