Jump to content

Extra missie..

Scarface92

Recommended Posts

Beste GTA-forum leden!

Zojuist had ik maar besloten om in de missie Blood Brothers, Francis McReary te vermoorden.[/font]

Dat leek mij het beste aangezien je extra missie's krijgt van Gerry.

Een zon missie daarvan is Il thek her..[/font], daarin moet je een vrouw ontvoeren en naar iemand brengen, vervolgens kom je daar en geef je het meisje af.. (Ik zal niet de hele missie gaan vertellen, dat vind niet iedereen even leuk) Mijn vraag is: Wie is de man waar ik de vrouw aan aflever?

Ik hoop dat iemand ook Francis McReary[/font] heeft vermoord en die deze missie ook heeft gedaan.. :?

Alvast bedankt,

GrandTheftTwanO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

Dit klopt niet helemaal. De missie \'I take Her\' is niet van Gerry McReary. Ja wel van Gerry maar niet een van de extra vier missie\'s die je krijgt al je Francis[/font] vermoordt. Deze missie heb ik toevallig 5 min geleden gedaan. De vrouw die moet ontvoeren moet je afleveren bij Packie McReary, hoewel ik dit niet helemaal zeker weet. Maar dat je deze missie alleen maar kan doen als je Francis[/font] vermoordt hebt is niet waar. Ik heb Derrick[/font] vermoordt, en ik moest deze missie zonet ook :puh:

Succes verder ;)

P.s.Ik ga hier geen nieuw topic over aanmaken, dus ik plaats mijn vraag maar hier. Ik heb ook nog een vraag: Bij een van de \'Jobs\' van Little Jacob moet je het pakketje hier afleveren:

>> Locatie op SnapMap <<

Als ik bij dat puntje aan kom, dan gebeurt er helemaal niets. Ik zet mijn auto in de aangegeven locatie, en er gebeurt dan helemaal niets.. Hoe kan dit ? Sta ik verkeerd ? Ik snap er helemaal niets van. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. ;)

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Delen op andere websites

Dit klopt niet helemaal. De missie \'I take Her\' is niet van Gerry McReary. Ja wel van Gerry maar niet een van de extra vier missie\'s die je krijgt al je Francis[/font] vermoordt. Deze missie heb ik toevallig 5 min geleden gedaan. De vrouw die moet ontvoeren moet je afleveren bij Packie McReary, hoewel ik dit niet helemaal zeker weet. Maar dat je deze missie alleen maar kan doen als je Francis[/font] vermoordt hebt is niet waar. Ik heb Derrick[/font] vermoordt, en ik moest deze missie zonet ook :puh:

Succes verder ;)

P.s.Ik ga hier geen nieuw topic over aanmaken, dus ik plaats mijn vraag maar hier. Ik heb ook nog een vraag: Bij een van de \'Jobs\' van Little Jacob moet je het pakketje hier afleveren:

>> Locatie op SnapMap <<

Als ik bij dat puntje aan kom, dan gebeurt er helemaal niets. Ik zet mijn auto in de aangegeven locatie, en er gebeurt dan helemaal niets.. Hoe kan dit ? Sta ik verkeerd ? Ik snap er helemaal niets van. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. ;)

DSgregor:cya:

als je niets over deze misie wild weten moet je dit niet lezen

ik had dat ook toen het misie misslukt was keek ik rond bleek dat er een tunnel onder de aangegeven punt was en daar stont hij[/font][

Delen op andere websites

Beste GTA-forum leden!

Zojuist had ik maar besloten om in de missie Blood Brothers, Francis McReary te vermoorden.[/font]

Dat leek mij het beste aangezien je extra missie's krijgt van Gerry.

Een zon missie daarvan is Il thek her..[/font], daarin moet je een vrouw ontvoeren en naar iemand brengen, vervolgens kom je daar en geef je het meisje af.. (Ik zal niet de hele missie gaan vertellen, dat vind niet iedereen even leuk) Mijn vraag is: Wie is de man waar ik de vrouw aan aflever?

Ik hoop dat iemand ook Francis McReary[/font] heeft vermoord en die deze missie ook heeft gedaan.. :?

Alvast bedankt,

GrandTheftTwanO

die man heb je al eens eerder ontmoet, ik geloof bij Waste Not Want Knots van Packie (als je die loods moet overvallen van de maffia en een geld tas moet halen en ontsnapt via boot)[/font]

maar ik zal morgen eens kijken in me guide, volgens mij stond het daar in wie dat was...

Delen op andere websites

Mijn vraag is: Wie is de man waar ik de vrouw aan aflever?
Dat is Gordon Sargent, welke je ook ontmoet in de tweede missie van Packie Waste Not Want Knots. Hij spreekt hier de wel bekende woorden die je ook kunt zien op het einde van de derde trailer: "Are you in, big guy? Or are we going to have to kill you?". Waarop Niko antwoord met de misschien met de nog meer bekendere woorden: "Well, since you put it that way... I'm in." Verder ontmoet je hem nog een keer, dit maal in de "missie" Randsom.

>> Locatie op SnapMap <<

Stap uit en loop in de marker. Bij deze moet je de drugs niet afleveren, maar verstoppen. Helaas zal hierbij vaak een vijandig gezinde gang op je af komen. Bij nader inzien, volgensmij heb ik de verkeerde in m'n kop. Zie je een marker? Ik denk namelijk van niet, aangezien je naar mijn weten bij deze in een tunneltje onder de weg moet zijn. Kan het fout hebben, maar volgensmij was dat bij de locatie die jij aangeeft. Anders; gewoon uitstappen en in de marker lopen.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...