David22 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: Maximaal 500 x 150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.s.m. Opmerking: Die van mij komt na die van jou!
David22 Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ik wil wel?-Plaatje- Is goed Hanneswasco: David22: Stemmen maar!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Hannes: Waar ken ik die ook alweer van? Dan begin ik wel, Stem: Hanneswasco Hanneswasco: Je hebt mooie effecten gebruikt. Het is een leuk achtergrond en je hebt mario goed geplaats. De letters zijn niet té groot en ook niet te klein. Dus die zijn precies goed. Alleen zijn ze wel een beetje moeilijk te vinden. Verder heb ik niks aan te merken. 9/10 David22: Deze vind ik niet zo mooi. Het achtergrond is een beetje leeg, Er zijn alleen wat vreemde brushes op gezet. Verder is de render van slechte kwaliteit en zijn de letters té groot. Ik weet niet of je ook een stroke hebt gedaan, of niet. 6/10
Jay; Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Hanneswasco Persoonlijk heb ik altijd een hekel aan Mario signatures maar deze valt nog wel mee. Je hebt de sig erg goed opgevuld en hebt alles in een rood hoesje gestopt wat ook overal terug te vinden is. De font die je hebt gekozen voor je tekst vind ik redelijk. Hij is goed geplaatst en je hebt er wat mee gedaan maar ik had toch voor een andere gekozen. Ook vind ik hem iets te rood, een andere kleur die je om de randen zou kunnen zetten, zou hier een hoop verschil in brengen. Mario zelf is goed ingeblend en die witte effecten rondom Mario vind ik er mooi uitzien, het zorgt ervoor dat het niet al te eentonig wordt. Je hebt een simpele rode border en ook hier had ik wat meer variatie in terug gezien. Net zoals bij je font kan je er best wat mee spelen. Voor de rest vind ik hem prachtig en heb ik er niets op aan te merken. David22 Wat me als eerste opvalt aan je signature is de render. Hij is sowieso van puur slechte kwaliteit, daar valt niet over te twisten. Maar ook het inblenden is naar mijn weten niet echt gelukt, er zit geen diepte in. Als je een kwalitatieve render neemt en je blend hem niet in, merk je daar toch minder van. Maar het is de combinatie die de signature een beetje verpest. Zoals eerder al opgemerkt is je tekst echt veel te groot. Als je wat minder intens met die brushes aan de slag was gegaan en er wat variatie in zou stoppen, zou het nog wat kunnen worden. Maar ook de signature zelf is echt veel te groot, neem bijvoorbeeld eens de maten van Hannes. Dit bespaart je het opvullen en je tekst hoeft zo niet extra groot te zijn. Wat meer variatie in de achtergrond was zeker mooi geweest. Het zijn de kleine effecten die het doen en niet altijd de grote brushes. Stem: Hanneswasco. Bewerkt: 7 juni 2008 door Jay;
KJF Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Stem: Hanneswasco. Ik vind de effecten in de signature van Hannes veel mooier en beter gelukt. Zijn render is ook beter ingeblend, en alles past gewoon bij elkaar. De C4D van David22 vind ik ook niet zo mooi, het heeft wel de goeie vorm, maar niet de juiste kleur.
Miek Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Ik weet niet juist welke ik moet kiezen,ze spreken me allebei aan: David22: Een sig waar ik van hou.Een sprekende achtergrond met een getekende Zelda erop.Heel mooi en het lettertype is ervoor geboren! Hanneswasco: Mooie en scherpe sig.Met Mario erop lijkt hij wel op Mario galaxy. Ook het lettertype is mooi,maar volgens mij past rood niet op een rode achtergrond. De achtergrond is een beetje kaal gebleven,en jammer genoeg gaat m'n stem dan naar David22. Stem:David22 Bewerkt: 7 juni 2008 door Miek
Dizzee Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Battle afgelopen. Gefeliciteerd Hanneswasco met je overwinning, +1 punt voor jou. Helaas David22, jij verliest een punt. Updated en Closed
Recommended Posts