Sandra Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 1 van de manieren die je zou kunnen gebruiken is: //Bovenaan je script: new tram; //OnGameModeInit(): tram = AddStaticVehice(tramID, x, y, z, blablabla); //Ergens onderaan je script: stock PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } return 0; } //OnPlayerCommandText if(strcmp(cmdtext, "/entertram", true)==0); { new Float:tramX, Float:tramY, Float:tramZ; GetVehiclePos(tram, tramX, tramY, tramZ); if(PlayerToPoint(10.0, playerid, tramX, tramY, tramZ)==1) { PutPlayerInVehicle(playerid, tram, 0); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You're not close enough to a tram!"); } return 1; } Ik heb dit zo uit mn hoofd getypt (m.u.v. de 'PlayerToPoint'-functie, die is van Sa:mp forum. Ik weet dus niet of het nu zonder errors/warning compiled, of dat het uberhaupt werkt. Maar als het nog niet lukt, laat het ff weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.