Indycar series Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem met San Andreas: Steeds als ik een nieuwe savegame opstart en/of laad klapt hij na ongeveer 50% laden terug naar bureaublad en dan zegt hij dat gtasa.exe niet meer werkt. Wie kan me helpen, want een tijdje geleden kon ik SA nog wel op mijn computer spelen. Groeten en alvast bedankt, Indycar series EDIT: Dit probleem is ook met vele andere spellen. Bewerkt: 7 juni 2008 door Indycar series Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Dat komt waarschijnlijk door een mod want dit had ik ook toen ik een mod verkeerd had geinstaleert dan vliegt hij rond de 50% naar het bureaublad en zegtie "Rapport verzenden" enzo Reageren
Indycar series Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Dat komt waarschijnlijk door een mod want dit had ik ook toen ik een mod verkeerd had geinstaleert dan vliegt hij rond de 50% naar het bureaublad en zegtie "Rapport verzenden" enzo Het enige wat ik geinstalleerd heb, is de downgrade patch. Verder nog niks. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 EDIT: Dit probleem is ook met vele andere spellen.Dat lijkt me duidelijk hè! Het probleem zit niet bij SA maar bij jou PC, maar daar geef je geen of heel weinig informatie over. Voldoet jou PC wel aan de minimale systeemeisen? Neem even een kijkje op WikiGTA, daar staan voor elke GTA de systeemeisen. Succes Reageren
Indycar series Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Daar kan het waarschijnlijk niet aan liggen, vroeger kon ik San Andreas probleemloos spelen. Nu laad hij tot 50% en klapt hij terug naar bureaublad. Heb hem al een aantal keer hergeinstalleer, maar nog steeds dat probleem. En als San Andreas het toen goed deed, zouden de andere het zeker moeten doen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Het is mij niet duidelijk of je 'm opnieuw installeert met of zoder die patch. Doet SA het wel of niet zonder die patch? Mocht je weer reageren geef dan iets meer specifieke informatie. Heb je 'm bijvoorbeeld wel helemaal weggehaald en hoe? Doen die andere spellen het weer als SA verwijdert is? etc. etc. Dus graag zoveel mogelijk informatie en graag in 1 post zodat ik niet telkens hoef door te vragen zoals nu. Bewerkt: 9 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Indycar series Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Het is mij niet duidelijk of je 'm opnieuw installeert met of zoder die patch. Doet SA het wel of niet zonder die patch? Mocht je weer reageren geef dan iets meer specifieke informatie. Heb je 'm bijvoorbeeld wel helemaal weggehaald en hoe? Doen die andere spellen het weer als SA verwijdert is? etc. etc. Dus graag zoveel mogelijk informatie en graag in 1 post zodat ik niet telkens hoef door te vragen zoals nu. Werkt San Andreas wel als ik hem niet patch? Nee, dan klapt hij ook terug. Installeer je al mods voor gebruik? Nee, ik downgrade het spel alleen om eerst een savegame aan te maken en daarna pas mods installeren. Staan er mods op je computer voor SA? Nee, ik heb overal gezocht (hele klus zeg ) en geen enkele mod etc. gevonden op je computer. Werken de andere spellen WEL als je san andreas er niet op hebt staan? Sommige wel, sommige niet. Heb je wel alles verwijderd tijdens het deinstalleren? Ja, eerst alle mods etc. verwijderd en toen pas deinstallatie. Is San andreas legaal? Voor de volle 100%! Ik hoop dat je nu meer en betere informatie hebt. Zo niet? PM me je vragen en ik zal terug reageren! Groeten, Indycar series Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Heb je wel alles verwijderd tijdens het deinstalleren?Ja, eerst alle mods etc. verwijderd en toen pas deinstallatie. Dit is mij nog niet helemaal duidelijk. Dat je de mods verwijderd hebt geloof ik wel, heb daar ook geen kaas van gegeten.Maar heb je SA wel geheel verwijderd met uninstall? Heb je daarna de map 'Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas' verwijderd? Controleer, als je dat kan, of er nog verwijzingen van SA in je register staan en verwijder die, als je dat kan. Reageren
Indycar series Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Ik heb San Andreas gedeinstalleerd , die map verwijderd (stond niks in) en heb de hele computer afgezocht naar bestanden van SA. Alleen User Files heb ik gevonden. HIJ staat nu niet meer op de computer zo ver ik weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.